Hlavní navigace

Názor k článku Jiří Hlavenka: Mají české e-shopy právo na zisk? od Marek - Mám zkušenosti z obou stran barikády a nevidím...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 10. 2014 14:16

    Marek (neregistrovaný)

    Mám zkušenosti z obou stran barikády a nevidím tak černě. :)

    1) popis mají většinou eshopy stejnej a když ne, je to snůžka prodejních argumentů - neřídím se jiím. Není nejmenší důvod. Výrobce ani prodejce žádnou věc hanět nebude.

    2) Ano značka prodražuje zboží, úplně všude a jak říkáte, jde jen o to, jestli dostanete něco navíc! V sortimentu který prodáváme (hobby apd.) Tak si myslím, že značka má smysl a dostanete slušnou protislužbu. (doživotní záruka, prodloužená záruka, dostupnost ND..)

    3) Reklamace, jednání zmíněného eshopu neznám, ale z vlastní zkušenosti jako zákazník i prodejce, mám většinou dobré zkušenosti. Dle mého se eshopu nevyplatí si popudit zákazníka nekvaltním řízením - sporem. Ale chápu, že dost často tohle prostě e-shop ovlivnit prostě nedokáže - maximálně následně a tím, že přestane dané zboží prodávat.

    Tady si zkuste najít názor od někoho z většího autoriz. servisu a možné budete koukat, proč je "tolik" zamítnutých reklamací.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).