od nákupů v czc.cz jsem vždy odrazen několika faktory.
první faktor je nemožnost placení zboží na fakturu. U konkurenční firmy Alza to možné je. Nastavil bych podobné podmínky jako konkurence pro možnost plateb na fakturu a hned je dost nových zákazníků.
druhý faktor je nemožnost nějakých aktivních slev, slevových kuponů apod. v porovnání s Alza.cz mám automaticky 3-4% dole. Bonus klub sice vypadá super, ale jinak je úplně k ničemu. doopravdy jsem nenašel nic, co by se mi zamlouvalo. (no na vrtulník v ceně 500,- Kč bych si musel koupit 12 notebooků Sony Vaio v celkové ceně 0,5 mio :-))
a co je nejpodstatnější - málo zboží skladem v Praze.
...ano, konečně je s čím souhlasit, děkuji. Místní pologénius, trefněji bych pojmenovat nedokázal, je evidentně čtením a aktivními příspěvky do této diskuse také nerovnoměrně vytížen a přesto je jistě pro celou společnost potřebnější nežli ti, kteří sedí na Youtube... gratulujeme!
Pokud kdokoliv zaměstná 150 lidí v ČR, svým zákazníkům vychází max. vstříc, umí efektivní marketing a není zlatokopem na úkor kvality si zaslouží obdiv a ne prázdné, čecháčkovské tlachání
A proč by firma měla dostávat něco zpět? Za co? Vždyť normálně podniká a nemá žádné problémy, tak proč by měli od EU dostávat na eshop, který jim funguje bez problémů a vydělává.
Když se vezmu jaký máme my problém dostat párset tisíc na projekt, který má nějaký smysl. To je hrozný bordel.
Dobrý den, jménem CZC.cz se za takové jednání velice omlouvám a chtěla bych Vás požádat o pomoc při rozklíčování události. Můžete mi na mail bartosikova@czc.cz napsat, o kterou pobočku se jednalo a kdy přibližně se událost stala? Věřím, že dořešením zabráníme, aby se podobné případy opakovaly. Děkuji
Což samozřejmě není problém, že.
https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl.pdf?subjektId=isor%3a309605&dokumentId=C+58549%2fSL41%40MSPH&partnum=0&variant=1&klic=hcjyo8
Žádné paragrafy sem nechrlil, jednal sem stejně jako 7 let předtím, slušně. Namísto klasického jednání se mi dostalo úšklebků a jakýhsi pohádek o tom, že buď budu zboží reklamovat, nebo platím 4000 poplatek za rozbalení.
Když jsem trval na vrácení nešlo to, nechal sem si o tom vystavit protokol odešel a volám na zákaznickou linku, tam mi potvrdili že není problém a nic platit nemusím, dostavil sem se tedy znovu se zbožím. Tentokrát už se ke mě personál choval jako k póvlu a když sem zvýšil hlas, jestli si ze mě teda dělají legraci - najednou tvrdili, že asi ti na zákaznické lince jsou nějací pomatení stoupli si okolo mě 4 prodejci a chtěli abych odešel.
Jako každému druhému mu 4000 nestálo za nějaké praní, odešel sem na CZC pro mě navždy přestali existovat. Svůj negativní názor však budu psát neustále. Zažil sem reklamace i u jiných společnosti, nikde se jim nechtělo dokud jsem nedokázal co je na zboží špatně. Ovšem nikde sem nezažil, takovou míru arogance a doslova bazarového jednání.
tak spálit se třikrát u jedný firmy a pak nadávat je prostě problém zákazníka.
Pane bože, takže když napíšu, že už tam nic nekoupím, protože se mi to stalo opakovaně několikrát, tak jsem blbec a můžu si za to sám, ale kdybych se na ně vybodnul hned napoprvé, tak jsem vysírač a ředitel zeměkoule a mám se vzpamatovat, protože na druhé straně jsou taky jednom lidi.
P.S. No a jinak doporučuju každý večer ošetřit přirození vlažnou vodou.
No a ja si treba myslim, ze pokud firma cely rok dava praci 150 lidem, v podstate sponzoruje jejich zivobiti, plati za ne zdravotni, socialni atd.. Tak je to pro ekonomiku 100x vetsi prinos, nez kdyby to byl jeden jedinec s milionovym ziskem!
To ze firma nema zisk, neznamena ze netahne ekonomiku, zejmena pokud ma hodne zamestnancu!
tak spálit se třikrát u jedný firmy a pak nadávat je prostě problém zákazníka. Měli nejlepší cenu, je mi to jasné. Já když jsem zklamán tak se tim neužíram, nakupuji jinde a jdu dál. Ale asi kazdý to má jinak a pro někoho je střed všehomíra, trávit žlučovitými diskuzemi je mimo mé chápání. Trošku jsem se vytrhl , už jsem měl jít běhat a na zítra připravit běžky, už jsem asi stejný pako. Stejně to nezměním, tak jim to ještě nandejte :-).
Nojo, vono když někdo napíše "do 3 dnů" a zákazník si po dvou týdnech dovolí takovou drzost, jak že se začne pídit po tom, kde to zboží sakra je a ve finále dostane místo zboží hovno, tak je holt vysírač. Stalo se mi to opakovaně, o tom, že ze 3 dnů je běžně týden až 10 dní, se už ani nebudu rozepisovat. Fakt nevím, proč bych tam měl dál nakupovat. Možná bych se jim ještě měl omluvit, ne?
Co nejnižší ceny, perfektní servis, detailní odpovědi emailem - žádné stručné odpovědi, ale slohová cvičení, zákazník náš pán, přece. Vše skladem, jediná chybička a obchodník je "mrtev" a musí odpovídat na sálodlouhé dopisy vysíračů, kteří jsou přinejmenším generálními řediteli velkoobchodu, všechno znají, všichni by měli přijít, když ne o místo, tak alespon o premie.
Lidi vzpamatujte se i na druhé straně jsou lidi. Perfekcionismus od všech, ale jak jste na tom vy? CZC mam u zadele, nikdy sem tam nepotřeboval nic koupit, ale přijde mi, že všichni stojí za hovno, jen ten zákazník je bez chyby.
Chce to soudnost, v jakém stavu bylo zboží, bylo to jenom rozbalené zboží? A přišel jste tam už dobře nastartovanej a už od prahu chrlil paragrafy a oháněl se ČOI? Možná že si i v CZC oddychnou, když je vynecháte. Prostě, ne všichni zákazníci jsou pro obchod přínosem. Nic proti vám, jen názor k zamyšlerní.
Už sem na Lupě svou zkušenost zmiňoval, ale CZC mě velice zklamalo po letech kdy s nimi nebyl problém a já u nich za prodeje nechal přes 100K přišel problém s nekvalitně odvedenou prací na PC. Ve 14 dnech sem proto chtěl odstoupit od smlouvy.
Nastalo neuvěřitelně arogantní jednání, lhaní do tváře, a nakonec i obstupování zaměstnanci ze všech stran. Dle mého dojmu má vedoucí pobočky nějaké prémie za okradené zákazníky, protože na help lince bylo vše tak jak má být, ale v reálu když se člověk se zbožím dotáhl do prodejny už TO PROSTĚ NEŠLO a když tak za 20% z ceny jako poplatek za rozbalení.
Tím u mě CZC skončilo, a stane se to i vám, ta firma je v rozkladu jak je jasně patrné z toho, že nastoupila do státního vlaku dotací a kamaráčoftů na ministerstvech. Si myslíte, že EU rozdává dotace firmám s miliardovejma obratama jen tak? Kdyby si někdo z nás dal práci a napráskal je, jistě by bylo mejdlo jako onehdá s Rathem a TOJECOOL... .
U takových lidí už si nikdy nic nekoupím.
Stavím na vlastní zkušenosti (patrně narozdíl od takového inteligenta, jako je Jirsák). Stalo se mi to několikrát, z toho dvakrát se jednalo o neustále odsouvání termínu dodání s tím, že po měsíci a půl to skončilo tím, že zboží nedodají vůbec. Na webu měli uvedeno dodání do 3 dnů. Já už prostě nemám zájem tam nakupovat.
P.S. Už jsi pochopil ten export z Gimpu? :-P
Když tam vidíte, že zboží dostanete zítra nebo v pondělí, není to žádný nástřel, ale je to údaj, který vychází ze znalostí, které CZC má a vy ne – pravděpodobně vědí, že mají n kusů toho výrobku někde v kamionu, který dorazí tak, že budou schopni uvedený termín dodání splnit.
No, asi vědí houby, stejně jako ty.
je jen vaše spekulace podložená opravdu pádným argumentem „běžně se stává“.
Ano, zcela běžně se to stává. Proto už u CZC prostě nenakupuju.
Tady pozor - rozdíly jsou pro mě jako zákazníka veliké a zásadní!
Platba kartou - zaplaceno okamžitě a pokud je zboží skladem, tak se rozjede jeho expedice.
Platba převodem - záleží co máš za banku vůči czc.cz ale taky si můžeš 24h počkat než jim dorazí platba a pak teprve začne expedice.
Je pravda, že jsem třeba právě použil funkci mPeníze a díky tomu platba proběhne také okamžitě,ale tyto funkce jsou u bank relativně nové a myslím,že je nemají moc rádi (přichází o to 1,5-2% když je možné zaplatit kartou).
Normální člověk chce vědět, kdy zboží dostane, vidí odkaz „kdy zboží dostanu“, klikne na něj a dozví se to.
X chce vědět, kdy zboží dostane, vidí odkaz „kdy zboží dostanu“ a ignoruje ho. Místo toho začne zjišťovat, kde má CZC sklady, za jak dlouho z nich zboží dokáže přepravit, jaké má smlouvy s dodavateli – a podle toho vyspekuluje, kdy že to možná dostane.
Který způsob je asi jednodušší?
Víte, kde děláte chybu? Upnul jste se na to „skladem“, asi proto, že jste na to zvyklý z e-shopů, které neodkážou dát zákazníkovi pořádné informace. Protože informace „skladem“, „skladem u dodavatele“ nebo „na cestě“ jsou z pohledu zákazníka k ničemu – termín dodání se z nich dá odvodit jen se znalostí interních procesů e-shopu, smluv s dodavateli apod.
Když tam vidíte, že zboží dostanete zítra nebo v pondělí, není to žádný nástřel, ale je to údaj, který vychází ze znalostí, které CZC má a vy ne – pravděpodobně vědí, že mají n kusů toho výrobku někde v kamionu, který dorazí tak, že budou schopni uvedený termín dodání splnit. V tom je právě ten rozdíl, že vy ti informace nemáte, kdežto CZC je má. To, že to zboží zítra nebo v pondělí na pobočce nebude, je jen vaše spekulace podložená opravdu pádným argumentem „běžně se stává“.
Ta vaše „jediná jistota“ je nesmysl. Jistota u zboží, které je v kamionu v Rozvadově, v kamionu před vrátnicí v Příbrami a ve skladu v Příbrami je skoro stejná. A je praktičtější, pokud vám CZC napíše rovnou termín dodání, než aby vám psal „v kamionu na Rozvadově“ a vy si termín dodání odhadoval podle toho, jak dlouho asi kamion pojede a jaká bude další manipulace se zbožím.
Vymyslet si vlastni definice je jiste legitimni. Ale pak se nedivte, ze Vam malokdo rozumi. A neni to chyba na strane prijimace (snizena inteligence - oblibeny argument priznivcu nejmenovanych politickych stran), ale proste zmateni jazyku, ktereho jste se racil dopusiti Vy sam.
Mozna by bylo uzitecne se pridrzet obvykle definice - najdete ji napr. na wiki :-)
BTW: Politika zamestananosti nesleduje jen to, aby lide meli praci, ale aby ji meli, pokud mozno, v miste bydliste. Neni napr. zadouci, aby dochazalo k vylidnovani nekterych oblasti, kde toho casu prace proste neni. Kapisto?
Jirsak, kdyz ses slepej a blbej k tomu, neni se co divit, priklad mas linkovanej i v diskusi.
"skladem: 5 a více kusů (kdy zboží dostanu?) "
Tohle neni skladem?
A vidim tam ze zbozi dostanu zitra nebo v pondeli, podle pobocky, jenze to uz je jen nastrel, protoze se klido muze stat (a bezne se stava) ze zbozi neni ani za mesic. A rozhodne to zbozi nemaji, protoze si ho nemuzu vyzvednou ani mi ho neposlou DNES.
Jedina jistota je, pokud je tam napsano ihned, pak to skutecne skladem maji. Jenze prozmenu nikde nezjistim kolik ...
Kde že to skladem používají? Já tam vidím buď přesný termín dodání, přibližný termín dodání nebo neznámý termín dodání. To mi připadá jako mnohem užitečnější informace, než nějaké „skladem“. Mimochodem, u toho výše zmiňovaného LCD je datum dodání stejný, jako včera – pravděpodobně tedy teď nemají fyzicky žádné na skladě, ale mají potvrzenou objednávku nebo už jsou ty LCD někde na cestě. Opět mi připadá mnohem lepší uvádět konkrétní termín, kdy mně to dodají, než uvádět nějaké „na cestě“, což může znamenat, že kamion právě projel Rozvadovem, ale taky že to v Číně právě nakládají na loď. Nenapadá mne teď e-shop, kde by informace o termínu dodání měli přesnější.
Lol, naopak Evropane byly vzdy mobilni a stehovali se za praci, kdyz v okoli zadna nebyla nebo meli lepsi nabidku nekde jinde. To ze zdejsi komunismus vse pokrivil, to uz je vedlejsi. (Volynsti ces,i atd...)
Muj deda jeste za 1. republiky pracoval ve Vidni a v Berline, tak ve 30. letech delal u Batu a byl vice nez 16 let v Jizni Americe.
Aktivní politika zaměstnanosti, pche. Když se všichni budou stěhovat za prací tam, kde nějaká práce je, tak tam za chvíli taky žádná práce nebude. Ono je sice hezké jet za prací třeba do Anglie, ale co budou dělat Angličané, kam pojedou za prací oni? A kam pojedeme za prací my, až se vrátíme z Anglie a uvítají nás dvojjazyčné názvy ulic (v azbuce a ve vietnamštině)?
Lidi by měli konečně dostat rozum a hledat práci v místě bydliště. Jako většina Evropanů jsme přece lid usedlý - nejsme žádní cikáni, abychom vandrovali světem. Když stát dohlédne na to, aby páni podnikatelé nevyváželi pracovní místa do Polska nebo do Číny, budeme mít dost práce pro všechny.
Můj děda jezdil do práce na kole do sousední vsi. Dneska tam není ani ta fabrika, ani ta ves, nýbrž jsou tam satelity obývané náplavami. Asi někomu moc vadilo, že místní lidé mají do práce blízko. Aktivní politika nezaměstnanosti. :-P
Informace "zbozi skladem" zcela automaticky vede k "zbozi poslou jeste dnes". Takze obchodnik je bud solidni a podobnyma ptakovinama neuvadi zakazniky v omyl nebo je nesolidni a presne to plati o czc a jejich novym webu. Na starym bylo jasne uvedeno, kolik kusu je skladem, a stejne tak tam bylo uvedeno, zda jsou schopni dany produkt sehnat a do kdy asi. Na aktualnim webu tohle vubec neni rozliseny.
Ono to trochu smysl ma - pro online zakaznika neni moc rozdil, zda zaplati kartou nebo bankovnim prevodem. Oproti tomu pri platbe na pobocce je (u drazsich nakupu jak je tomu u elektroniky) nemoznost platit kartou vyrazna limitace nutici zakaznika navstivit bankomat.
Takze naklady jsou sice stejne, ale uzitek (eliminace rizika nastvanych zakazniku) je v obou pripadech odlisny.
Presne tak , proto jsem tam taky skoncil , je to mozna rok dva . Treba u alzy nebo softcomu je to subjektivne lepsi , klidne i bohemka. Stejne bych rekl , ze ty predni firmy jsou na tom zhruba stejne jen ten czc jak se z nej stal moloch si pohorsil.
Klidne na zbozi za 10.000 priplatim petistovku pokud vim , ze rano objednam a druhy den to mam v poste.
Loni jsme u nich objednávali notebook pro bratra k narozeninám. Přestože byl notebook skladem a dodací lhůta asi 3 dny, nakonec jsme čekali 3 týdny. Komunikace s obchodem sice byla solidní, ale přesto jsme byli zklamaní. Nezlobte se na mě, ale když prodejce použije slovo skladem, tak to ve mně vzbudí určité očekávání, které v našem případě nebylo naplněno.
No neviem - kúpil som noťas za 20k. Rozbalím prejdem prvým spustením systému, nainštalujem aplikácie. A ďalší deň si všimnem vadný pixel. Obnovím systém do pôvodného stavu, zabalím noťas, prídem na pobočku a poviem že by som ho rád vymenil keďže má na displayi jeden vadný pixel. Vytlačilo a podpísalo sa pár papierov a ďalší deň som si šiel po nový noťas. Nik sa na mňa škaredo nepozeral, nik nevyjednával. Ale klávesnica možno dôvodom pre dohadovanie sa je ... :)
Skladem neskladem je nepodstatné. Podstatné je, zda dodrží slíbený termín dodání.
Že se v různých diskusích na internetu něco řeší, to není zrovna silný argument. Já neznám žádný konkrétní případ, kdy by u CZC k takovému problému došlo, a údaje o dodání na webu CZC jsou hodně různé (přesný termín dodání, předpokládaný termín dodání, neznámý termín dodání), takže mi připadá, že CZC rozlišuje různé míry určitosti, s jakou dokáže dané zboží dodat. Za mne je vaše tvrzení o tom, že CZC lže o skladové dostupnosti, pořád jen ničím nepodložená spekulace.
V různých diskuzích na internetu se neustále řeší tento problémový scénář:
1) klient si přečte nápis "SKLADEM" a zboží objedná
2) CZC to ale na skladě nemá a začne to shánět od dodavatele
3) dodavatel už ho taky nemá a slíbený termín není možné dodržet
Tímhle chováním ztrácí CZC svůj kredit. Ten, kdo se jednou u CZC spálí, už tam znovu nenakoupí. A přitom by řešení bylo jednoduché: nelhat o skladové dostupnosti. Starý CZC e-shop (cca 2 roky zpět) v tomto ohledu fungoval dobře.
CZC uvádí konkrétní termíny dodání a píše tam, že to platí pro jeden kus. Pokud to dodrží, je to v pořádku – a je mi jedno, jak toho docílili. Pokud to nedodrží, je to problém, a je mi jedno, zda to vzniklo tím, že výrobek nebyl skladem u dodavatele, nebo že ho mezitím prodali někomu jinému. Divné se mi zdá to, že uvádí platnost termínů doručení pro jeden kus, ale když dám do košíku dva, termín doručení je stále stejný. Ale třeba to má CZC zařízené tak, že ten termín dokážou dodržet i pro 2 kusy. To, že jsou údaje o skladových zásobách dodavatele nespolehlivé, je vaše spekulace – CZC může mít třeba on-line přístup do jejich systému, podobně nějaký malý e-shop nemá ani on-line napojení na vlastní skladové zásoby. Já jako zákazník nechci hádat, co znamená skladem nebo skladem u dodavatele, já chci znát termín dodání a jeho spolehlivost.
To je ale směšné, tohle pojmenovávat AKTIVNÍ politika zaměstnanosti! :-D Tohle je spíš PASIVNÍ politika zaměstnanosti...
Když jsem kdysi byl bez místa, neměl jsem žádné podnikání a nevěděl o žádné práci, kterou bych dělal, tak jsem se přestěhoval do úplně jiného města, naučil se jazyk, nové dovednosti a navštěvoval večerní školu. Díky tomu jsem si tak našel zaměstnání, pak lepší a lepší - to je AKTIVNÍ POLITIKA ZAMĚSTNANOSTI - zaměstnanec vyvíjí nějakou aktivitu.
Pak je druhé řešení, kdy se dá "dotace" (respektive seberou se peníze z platů těch, kteří nějaké hodnoty vytvářejí a dají se těm, kteří nejsou schopni nebo ochotni vytvářet nic) a uměle se vytvoří nějaká pracovní místa - například výdejní místo - kde, jak jsem dnes viděl, tak 5 frajerů jenom sedí, čumí na klipy z YouTube a občas neochotně vytiskne jeden z nich fakturu.
Tomuto já říkám PASIVNÍ politika zaměstnanosti!
Když už by se mělo dát 10M na podporu zaměstnanosti, tak než uměle vytvářet místa, kde se jen "sedí a čumí" nebo se dělá nějaká pakárna, kterou zvládne mašina za minutu v tisíce operacích, ručně; tak to je mnohem lepší těch 10M dát místo platu jako normální dávky podmíněné účastí na vzdělávacích kurzech a školeních.
Kdyby těch 5 pahňupů místo čumění na YouTube raději sledovalo lektora, který by jim vysvětlil jak důležitá je znalost jazyka, proč se mají učit být konkurenceschopní jako osoby v celosvětovém měřítku, proč je dobré naučit se žít ze 70% příjmu a zbytek použít na úhradů dluhů a vytváření investic (a vysvětlil jim, že i 1000 Kč se dá investovat!!), pak by jim prakticky a konkrétně ukázal jak se to dá dělat... Tak by z nich po pár měsících nebyli pahňupi, ale inteligentní lidské bytosti, které by sobě, své rodině a státu až do konce života přinesli stokrát víc než se do nich investovalo...
Ale při "dotacích" budou jenom dál sedět na prdeli a čumět na YouTube, přičemž se dál propadnou v použitelnosti na trhu práce. Za 2-3 roky se dotace vyčerpá a zůstanou společnosti na krku :-(
Úžasná politika "aktivní" zaměstnanosti!
Konkrétní příklad:
Acer V173DOb - LCD monitor 17"
http://www.czc.cz/acer-v173dob-lcd-monitor-17/80163/produkt?q-category-id=2tf88o7g7kgt5bgikvt7pfpjie
Tento monitor CZC nemá na svém skladu. Objednáte zboží a může se stát, že se ho nedočkáte včas. Proč? Protože údaj "skladem" byl převzat od dodavatele a tyto údaje nejsou spolehlivé.
Konkrétní příklad:
Acer V173DOb - LCD monitor 17"
http://www.czc.cz/acer-v173dob-lcd-monitor-17/80163/produkt?q-category-id=2tf88o7g7kgt5bgikvt7pfpjie
CZC uvádí "skladem 5 a více kusů", ale ve skutečnosti ho nemají.
Po objednání se může stát, že zboží nedostanete ani za několik týdnů.
A přesně na toto si hodně lidí stěžuje v diskuzích. Klient si objedná zboží, u kterého je uvedeno "skladem", a pak na něj dlouho čeká.
Je fascinující, jak tu každej druhej považuje slovo zisk a obrat pomalu za to samé a vůbec je nezajímá marže, respektive čistý zisk.
Jesli píšou, že mají přes 1miliardu OBRAT, tak si dovolím tvrdit, že ten "zisk" bude třeba těch 200mio.
Jinak udivovat se (hned první post tady), že jsou se ziskem na nule? Proboha dyť to je dnes každá druhá "chytře" hospodarující firma ;))
Koukněme se třeba na Starbucks do GB...kdo ví, tak se směje jako já :))
Asi máme každý jiný web CZC. Já mám hned na začátku stránky s přehledem produktů pod Vybrat dle dostupnosti volbu Skladem. Pak mám u každého produktu zelené čísílko s tooltipem Skladové množství a dostupnost, po rozkliknutí se objevují termíny dodání, nebo tam mám šedou nulu a po rozkliknutí přibližné dodání nebo „zjišťujeme – neznámý termín dodání“. případně modré „i“ a na objednání. V detailu produktu je pak znova to samé v kolonce „Skladem“. Co se vám na tom nelíbí? Pro mne jako pro zákazníka je to perfektní řešení, mne nezajímá, na jakém skladě to je, mne zajímá, kdy se to dostane ke mně. A tahle informace tam je, včetně vyjádření míry jistoty.
Já vám nějak nerozumím... CZC buď má u zboží zelené číslo, že něco má u sebe a bude tak maximálně posílat z pobočky na pobočku - v tom případě jsem to také vždy dostal správně.
Anebo tam má modré "i" neb dokonce šedivý stav - pak je jasné, že to hned není a bude se objednávat.
Co je na tomto špatně?
Problém je v tom, že termín "skladem u dodavatele" není na webu CZC vůbec použit. V e-shopu je pouze napsán termín dodání, ale nedá se z toho poznat, jestli je zboží na skladu v CZC nebo na skladu u dodavatele. Pokud si objednám něco ze skladu CZC, jsou termíny pravdivé. Pokud si objednám něco ze skladu dodavatele, nedá se tomu věřit. Tyto 2 případy nejde v e-shopu od sebe odlišit, proto jsou klienti naštvaní.
na e-shopových prodejnách. Firma má reálnou šanci zisku blížícímu se miliarda ročně a živí jen 150 zaměstnanců. To si může dovolit i člověk s firmou, co má roční zisk 200 milionů. Všichni mají e-shopy, ale skoro nikdo nevytváří hodnoty.. Ale oni pak na to dojedou. My to máme udělané tak, že máme hranici příjmu a pokud ten příjem pokoříme, tak nabere lidi na nová pracovní místa. On je to tak trochu baťovský systém. Čím více si zaměstnáš lidí, tím větší šance, že u tebe budou nakupovat i oni, jejich známí atd..
V CZC jsem v minulosti hodně nakupoval, tenkrát ale stav skladu 100% seděl. CZC uváděl "skladem" jenom to zboží, které měl na svém vlastním skladu. Pak ale jednoho dne nastal zlom a CZC začal využívat typickou českou fintu, "skladem u dodavatele". Od té chvíle se internetové diskuze začaly plnit snížnostmi. Zákazník si objedná zboží, které v době objednávky je "skladem", ale pak se zjistí, že dodavatel ho ve skutečnosti nemá. A trvá třeba několik týdnů, než se zboží sežene. Tohle je pro mě "deal breaker". Přestaňte lhát o stavu skladu a já budu u CZC opět nakupovat.
Přidám se také ke spokojenosti se službami ČP.
Už několik let se mi nestalo, že by vznikl problém při doručení na straně pošty. SMS chodí (dokonce nekolik o jednom balíku) a to samé email. Balík mi přivezou až domů a jestli jsem někdy našel ve schránce jen lístek, to ani nepamatuju.
Jsme vesnice s cca 800 obyvateli a místní poštou.
nejen ze dostavam sms, ale chodi mi z cp i email s infem o doruceni. a pokud vam v 90% doruci jen oznameni je to problem vasi konkretni postacky ne posty. me se toto nestalo nejmene 2-3 roky, pokazde prijde postak, zazvoni a balik doruci.
pokud to u vas takto nefunguje stezujte si u vedouci posty.
CZC je pro mne rozhodne jednickou na ceskem trhu. Jsem s nimi max. spokojeny. Jen tu chvalu ceske posty nejak nechapu. To co tam pan Matejka rika o CP je bohuzel snuzka lzi a vymyslu.
"Můžete si vybrat, jestli chcete balík doručit nebo si ho vyzvednete na poště."
- ano vybrat si muzete a pak se musite modlit, aby si stejne vybrala i postacka. V 90% pripadu balik vubec nedovezou a prijedou jen s papirem, ze si ho mam vyzvednout na poste.
"Dostáváte informace SMS zprávou a dokonce dostanete zprávu, když se jim balík nepovede doručit."
- tak nevim kde bydlite, ale nase postacky asi nemaj na kredit.
Temer kazdy balik prijde se zpozdenim a tak polovina z nich je poskozena. Nevim jestli si v CP zasedli jen na me a moji pritelkyni, ale doporucuvani CP fakt nechapu.
Cit.: "Díky investicím, které jsme uskutečnili v minulých letech, budeme v hospodaření blízko nule. To znamená, že zisk jsme investovali do rozvoje CZC.cz. Předpokládám, že do zisku se dostaneme v následujících dvou letech."
Tak koukám, že ten pán má pozoruhodné pojetí zisku a investic. Do jakého zisku se chce dostat? Obrat je sice zajímavý, ale chybějí náklady. Investice jsou odečitatelnou položkou? Snad jen odpisy, ne?
Tohle je ale obecné - jak není zboží skladem, tak nemůžete věřit nikomu, pokud vás to deptá, tak nemůžete nakupovat vůbec nikde, bohužel :-(
Otevřeně v tom ani nevidím extrémní nesolidnost, když to musí prodejce někde vysloveně objednat a udává sám dodání týden či delší, tak prostě 100% záruku nemá nikdy. Někdy se to stihne, někdy ne.
Hodně mi vadí situace, kdy někdo lže o tom, co je skladem, to by sedět mělo, ale v tomto jsem zatím s CZC problém neměl nikdy. Snad to vydrží...
Od nákupu na CZC mě ani tak neodradí nemožnost platby online jako nepravdivé údaje o dodání. Přeci jen důležitější pro mě je, že objednaný výrobek příjde v termínu, který prodejce slibuje. Objednával jsem u CZC mobil, měl být na pobočku doručen do 7 dní. Abych se ujistil, že nepojedu do města zbytečně, kontaktoval jsem podporu, zda termín platí. Tam mi pak sdělili, že zboží už nemají, že mi příjde tak za 14dní až za měsíc (proč by mi to také měli psát, že). Podobná situace se pak opakovala ještě jednou, a to jsem CZC zcela zatratil. Zlatá TSBohemia. (Btw. tam poplatek za vyzvednutí také není)
"Domnívám se, že lidi táhnou spíše nativní aplikace než ořezaná webová stránka."
V tom případě jsem asi výjimka. Vadí mi instalovat si aplikaci pro každou blbost, na kterou stačí webový prohlížeč. Doufám, že tento trend co nejdříve umře.
S CZC jsem spokojený. Od otevření pobočky na Andělu jsem u nich zase začal nakupovat, protože u nákupů za menší částku preferuju osobní odběr a jezdit do Háje byla strašná ztráta času. Mám dobrou zkušenost jak s dodací lhůtou, tak s vyřízením reklamace.
Mě spíš překvapuje ta "logika" - nemají online platbu, ale na pobočce se kartou platí běžně, sami připouští třetinu a že to pořád roste. Přitom procenta pro banku jsou při online v podstatě stejná a naopak pokud by to objem plateb navýšilo, tak to může zlepšit pozici pro jednání o celkově nižší poplatky...
Já si zase naopak říkám, že budu radši, když ty % za platbu kartou dostane obchodník a ne banka. Osobně mi ten model zpoplatnění plateb kartou přijde dost neobhajitelný: náklady karetní společnosti nejsou závislé na objemu platby => logicky by tedy poplatek na objemu transakce taky neměl záviset.
Na druhou stranu: v zahraničí je běžné, že se k tomu obchodníci staví pragmaticky. Jestliže banka chce za platbu kartou 2%, tak ceny jsou nastaveny na platbu kartou a při platbě v hotovosti dávají 2% slevu. Obchodník dostane v obou případech to své a zákazník ať si vybere, jestli mu "karetní pohodlí" stojí za to si připlatit.
Nechápu, proč naši obchodníci nedělají totéž - ale lze to brát i tak, že o ty % vlastně nestojí a pak tedy: proč se snažit za ně...
Pane Bože, nemít zisk od roku 2008 do roku 2013 a předpokládat, že nějaký bude až v roce 2015?!!! To bych se styděl a nedával žádné rozhovory :-D.
Ten model je tedy skutečně velice, ale velice revoluční - úplně se zbavit zisku a to dlouhodobě, s tím, že předělám podnikání v podstatě na charitu nebo nějakou "bezplatnou službu veřejnosti", to je opravdu velmi revoluční a je to opravdu velmi dál než jakýkoliv zahraniční model :-D.
Možná poslední revoluční krok bude fúze s Červeným křížem a Charitas a nejen výdejna tam, kde je neretabilní, ale i rozdání skladů zdarma, aby mohli mít počítače i ti, kteří si je nemohou dovolit... Sice pak firma už úplně skončí, ale den před koncem bude mít zákaznickou spokojenost 85% :-D.
85% proto, protože zbylých 15% lidí bude nadávat, že zadarmo chtěli dostat iPhone 5, přičemž dostali jenom iPhone 4 a cítí se okradení, chtějí komunismus, protože to sdírání kapitalisty už nemohou snášet :-D.