Hlavní navigace

Názor k článku Jsou výměnné systémy vhodné pro komerční reklamu? od Oldřich Bajer - Analyza p.Antose je vcelku presna - vedle moznych...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 1999 12:33

    Oldřich Bajer (neregistrovaný)
    Analyza p.Antose je vcelku presna - vedle moznych problemu se zobrazovanim komercnich kampani jiz zminenych vidim jeste jeden - velmi casto se nam stava (na serveru centrum.cz), ze se bannery mr.linxe ci billboardu na strankach ani nezobrazi - nekdy je to zatizenim vymenneho systemu, absenci banneru ci spatnou propustnosti linek (banner se stahuje od zadavatele kampane). Z tohoto pohledu bych mel jako zadavatel komercni kampane velke obavy o efektivnost vlozenych prostredku. Na druhe strane je vsak potreba rici, ze komercni reklama je jednou z mala (ne-li jedinou) moznosti, jak z takove site udelat dobry obchodni model.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).