Hlavní navigace

Názor k článku Kam kráčí Heureka.cz? Od srovnávání cen k přímému oslovování zákazníků od Martin Prokeš - Když Heuréka začínala jako spam do vyhledávačů a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2012 8:04

    Martin Prokeš (neregistrovaný)

    Když Heuréka začínala jako spam do vyhledávačů a provozovatelé eshopů byli varováni před rozpínáním takového ksindlu, protože zahraniční zkušenost mluvila sama za sebe, smáli se a ďábla sami pomáhali spoluvytvářet.

    Teď, když má ďábel obrovskou návštěvnost, majitelé eshopů se diví. Ale už není cesty zpět. Tohle je cesta k jejich zničení.

    Pan mluvčí Allegro Group může z hladu žvanit co ho napadne, ale je jasné, že synergie Aurko - Mall - Heureka tu existuje, protože je potřeba zajistit návratnost investovaných miliard. A to bez zničení malých obchůdků nepůjde.

    Mimochodem - určité hlasy od obchodníků by mohly být důkazem, že Mall a Aukro moc dobře ví, které zboží je výhodné prodávat a kde se dá počítat s vysokým výnosem. Obchodníci sami tuto informaci Allegru přes Heuréku dodali!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).