Když Heuréka začínala jako spam do vyhledávačů a provozovatelé eshopů byli varováni před rozpínáním takového ksindlu, protože zahraniční zkušenost mluvila sama za sebe, smáli se a ďábla sami pomáhali spoluvytvářet.
Teď, když má ďábel obrovskou návštěvnost, majitelé eshopů se diví. Ale už není cesty zpět. Tohle je cesta k jejich zničení.
Pan mluvčí Allegro Group může z hladu žvanit co ho napadne, ale je jasné, že synergie Aurko - Mall - Heureka tu existuje, protože je potřeba zajistit návratnost investovaných miliard. A to bez zničení malých obchůdků nepůjde.
Mimochodem - určité hlasy od obchodníků by mohly být důkazem, že Mall a Aukro moc dobře ví, které zboží je výhodné prodávat a kde se dá počítat s vysokým výnosem. Obchodníci sami tuto informaci Allegru přes Heuréku dodali!