Většinou na tyto vyhledávače nadávají ti co na to nemají peníze a nebo ti co je štve, že si tam nestojí oproti své konkurenci příliš dobře a na funkci košíku nikdy nedosáhnou.
Co se týče košíku na heurece, tak jej vidím z pohledu zapojeného eshopu jako přínos, protože ten počet objednávek, které z toho chodí je nesrovnatelně vyšší než dosavadní konverzní poměr návštěvník z heureky / objednávka.
Návštěvníci nejsou všichni stejní, ale pro skupinu těch, kteří chtějí jen rychle nakoupit určité zboží a nemají přehled o eshopech na trhu, kterými se nechtějí prohrabávat a zjišťovat jejich kvalitu, tak pro ně je košík též přínosem, protože jim umožňuje ihned nakoupit to co hledali.
Pro jinou skupinu návštěvníků, kteří jsou zvyklý nakupovat a orientují se v prostředí eshopů na trhu, tak ti toto nevyužijí a spíš využijí různých filtrů při hledání vhodného eshopu ve kterém nakoupí, ovšem většinou tento typ zákazníků stojí obchodníky více peněz, protože prolezou i desítky eshopů před svým nákupem a mnohé i opakovaně.