Hlavní navigace

Názor k článku Kam kráčí Heureka.cz? Od srovnávání cen k přímému oslovování zákazníků od Martin2 - Většinou na tyto vyhledávače nadávají ti co na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2012 11:02

    Martin2 (neregistrovaný)

    Většinou na tyto vyhledávače nadávají ti co na to nemají peníze a nebo ti co je štve, že si tam nestojí oproti své konkurenci příliš dobře a na funkci košíku nikdy nedosáhnou.
    Co se týče košíku na heurece, tak jej vidím z pohledu zapojeného eshopu jako přínos, protože ten počet objednávek, které z toho chodí je nesrovnatelně vyšší než dosavadní konverzní poměr návštěvník z heureky / objednávka.
    Návštěvníci nejsou všichni stejní, ale pro skupinu těch, kteří chtějí jen rychle nakoupit určité zboží a nemají přehled o eshopech na trhu, kterými se nechtějí prohrabávat a zjišťovat jejich kvalitu, tak pro ně je košík též přínosem, protože jim umožňuje ihned nakoupit to co hledali.
    Pro jinou skupinu návštěvníků, kteří jsou zvyklý nakupovat a orientují se v prostředí eshopů na trhu, tak ti toto nevyužijí a spíš využijí různých filtrů při hledání vhodného eshopu ve kterém nakoupí, ovšem většinou tento typ zákazníků stojí obchodníky více peněz, protože prolezou i desítky eshopů před svým nákupem a mnohé i opakovaně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).