pokud správně rozumím tomu, co píšete, tak jsme slíbili odeslat zboží v nějakém termínu, který jsme posléze nedodrželi. Pokud se tak stalo a navíc u zboží, které máme skladem, je to pochopitelně špatně a v takovém případě máte automaticky nárok na 500 Kč kupón jako omluvu, byť se expedice posouvá o 1 den (více: http://www.mall.cz/500). Stávat by se to nemělo, neznám ale číslo objednávky, nemohu posoudit, proč k posunu došlo ve vašem případě.
Možnost zrušení objednávky existuje, ale je dobré neodepisovat na e-maily, u kterých je uvedeno, abyste na ně neodpovídal. Kontaktní údaje jsou u nás přehledně uvedeny zde: http://www.mall.cz/kontakty/
Budu moc rád, pokud nám na marketing@mall.cz přepošlete číslo vaší objednávky, abychom mohli prověřit, kde došlo k chybě a neopakovali jsme ji v budoucnu a mohli vám také nabídnout kompenzaci za neúspěšné vyřízení objednávky.