Hlavní navigace

Názor k článku Kam směřuje online nakupování? od Petr Král - Dobrý den, pokud správně rozumím tomu, co píšete, tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2010 10:22

    Petr Král (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    pokud správně rozumím tomu, co píšete, tak jsme slíbili odeslat zboží v nějakém termínu, který jsme posléze nedodrželi. Pokud se tak stalo a navíc u zboží, které máme skladem, je to pochopitelně špatně a v takovém případě máte automaticky nárok na 500 Kč kupón jako omluvu, byť se expedice posouvá o 1 den (více: http://www.mall.cz/500). Stávat by se to nemělo, neznám ale číslo objednávky, nemohu posoudit, proč k posunu došlo ve vašem případě.

    Možnost zrušení objednávky existuje, ale je dobré neodepisovat na e-maily, u kterých je uvedeno, abyste na ně neodpovídal. Kontaktní údaje jsou u nás přehledně uvedeny zde: http://www.mall.cz/kontakty/

    Budu moc rád, pokud nám na marketing@mall.cz přepošlete číslo vaší objednávky, abychom mohli prověřit, kde došlo k chybě a neopakovali jsme ji v budoucnu a mohli vám také nabídnout kompenzaci za neúspěšné vyřízení objednávky.

    Děkuji a přeji hezký den,

    Petr Král, marketingový ředitel MALL.CZ
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).