Hlavní navigace

Názor k článku Reklamní kampaň má pomoci zvýšit poslechovost ČRo 1 - Radiožurnálu od Nodar - Aha, tak to ten problém každý chápeme trochu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 10. 2010 20:02

    Nodar
    Aha, tak to ten problém každý chápeme trochu jinak. Osobně nemám problém naladit radio s hudbou která mně vyhovuje (to wi-fi rádio mám už dlouho, vlastně spíše dvě, schází mně už jen v té kuchyni a v autě), jenže zrovna mně nevyhovuje model "čistě zpravodajské rádio" + "čistě hudební rádio". Mám rád pestrost, neudržím pozorně sledovat hodinové debaty, nechci si hlídat začátky pořadů a pořád přepínat.
    Asi to je tím, že už jsem starší ročník, ale na komerčních stanicích mně zase vadí všechny ty soutěže, rádobyvtipné komentáře se záběrem od politiky až po kuchyňské recepty, reklamní vstupy a poslouchatelnější muzika to už nezachrání.
    A naopak na Radiožurnálu mně vyhovují ty relativně krátké mluvené bloky (interview, hosté Radiožurnálu, Motožurnál, 20 min. radiožurnálu, komentáře ...) s docela vysokým kvalitativním standardem na které komerční stanice pochopitelně nemají peníze resp. ani to nechtějí financovat. Takže opravdu zajímaví hosté, názory a debaty jsou jen a pouze na Radiožurnálu. A navíc když už mne začnou nudit, sami pustí muziku :-) ... paráda ... tedy až na to jaká muzika pak začne hrát.

    Takže mně osobně by vyhovoval systém složený z mluvené kostry, která by jela paralelně třeba na 10-ti streamech a do každého by robot vkládal jiné hudební žánry. Počítač je schopný během zlomku sekundy spočítat čas do nejbližších zpráv a vybrat 2-3 písničky jejichž stopáž tomu času přesně odpovídá. No a každý by si pak vybral "svůj" Radiožurnál :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).