Jenže on ten přístup "Chci to používat a nezajímá mne jak to funguje", který zatracujete, má něco do sebe.
Proč by člověk, který platí za nějakou službu o které mu poskytovatel služby tvrdí že je bezpečná a ručí za ni (kompenzuje případnou, nezaviněnou, finanční ztrátu) měl znát všechny technické detaily. Situace je podobná i v oblasti užívání SW, určitých pracovních nástrojů, ...
Situace je o to složitější, že dnes mají lidé ještě informace, pamatují si co bylo v minulosti, existuje zde kontinuita (přinejmenším pro toho kdo se o tuto oblast trochu zajímal), všude je dostatek informací.
Za deset, dvacet let, bude na jedné straně jen tvrzení poskytovatele služby o funkčnosti a bezpečnosti. Na straně druhé zkušenost lidí, jak onen poskytovatel dostává svým slibům a jak je to moc to "postižené" obtěžuje a zatěžuje!
Myslím, že dnešní doba (asi tak posledních deset let - u nás v Česku), je právě někde těsně za počátkem tohoto způsobu vnímání...