Hlavní navigace

Názor k článku Kauza dialery: je vyhráno? od Murděj - System tezko prinutis zobrazit dialogove okno, jedině nějakym...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 9. 2005 11:15

    Murděj (neregistrovaný)
    System tezko prinutis zobrazit dialogove okno, jedině nějakym červem. Ale šlo by při prvním pokusu o připojení připojit na nějaký server telekomu a směrovat všechny požadavky na stránku s hlášením o zvýšené tarifikaci, informací jak opravit připojení v případě změny dialerem a formulář se souhlasem s připojením a nějakým testem jestli není formulář vyplněn robotem (kontrola na opis textu z obrázku, zadání telefonního nebo referenčního čísla). Po osouhlasení by se číslo odblokovalo a dalším voláním by se zákazník už připojil na číslo se zvýšenou tarifikací.

    PODLE TELEKOMU to ale určite bude technicky nemožné.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).