Hlavní navigace

Názor k článku Kauza dialery: (proti)ofenzíva Českého Telecomu od noname - imho je to prostě legální business (viz příspěvek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 8. 2004 11:07

    noname (neregistrovaný)
    imho je to prostě legální business (viz příspěvek přede mnou). Telecom řve z jediného důvodu - většina peněz jde někomu jinému a to se mu nelíbí. Kauza trvá několik let ale dokud z toho měl peníze téměř výhradně Telecom (volání do zahraničí), tak se nedělo nic a Telecom velkohubě prohlašoval, že je to problém uživatelů.
    Řešení je jednoduché, stačí se na APVTS dohodnout s ČTÚ, že se prostě zavede tato blokace pro všechny čísla a udělá se jednoduché povolování přes volací automat, který by je při povolování upozornil na cenu.
    Provozovatelé webů by pak ke svým dialogovým oknům museli připsat - nemáte-li to povoleno, zavolejte na tohle číslo, tam tohle a tohle namačkejte a pak už vám to bude fungovat.
    A ten kdo by to udělal by prostě platil a nemohl by prostě protestovat.
    Druhá velmi jednoduchá možnost - zavést volací limity, nastavit je nějak statisticky podle minulých účtů bez reklamací, samozřejmě si je každý bude moci změnit na automatu. Když by někdo překročil limit, při každém pokusu o volání by jej to upozornilo, že si musí navýšit limit a dokud to neudělá, tak by jej to nespojilo.
    Konečně by měl telecom také zavést zdarma kompletní vyúčtování svých služeb (byť třeba přes internet) tak jako to nabízejí všichni ostatní alternativní operátoři. Protože počet případů bude podstatě vyšší od počtu reklamací, mnozí to prostě nereklamují (vědí že je to jejich blbost a že je to zbytečné).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).