Bohužel musím souhlasit, že tento článek nemá žádnou informační hodnotu. Nadpis mě zaujal, ale chybí mi jakékoliv rady, zkušenosti, doporučení. Komunikace a obzvlášť na sociálních sítích je v dnešní době pro subjekty podnikající v internetovém prostředí povinností nikoliv přidanou hodnotou a pokud se o tuto agendu nestará kvalifikovaný pracovník, dopadá to velmi špatně a virálně - viz. Nestlé, apple CZ, operátoři apod.
Zaměstnanec, tímto pověřen, musí ovládat netiketu a krizovou komunikaci na sociálních sítích. V našich končinách spotřebitel nejčastěji komunikuje s obchodním subjektem až v případě, kdy má problém a schopnost adekvátně reagovat je velmi důležitá. Někteří například zakazují postování na zdech firmy u FB, někteří mažou příspěvky a komentáře apod.
Myslím, že je mnohem lepší vyslyšet kritiku na kanále, u kterého můžete reagovat než na kanálech (např. osobní blogy), kde možnost reakce nemáte. Myslím, že mnozí čtenáři lupy si vzpomenou na některé případy u Dana Dočekala apod.