Hlavní navigace

Názor k článku Kdo by se měl ve firmě starat o sociální sítě? od David L. - Bohužel musím souhlasit, že tento článek nemá žádnou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 2. 2012 20:36

    David L.

    Bohužel musím souhlasit, že tento článek nemá žádnou informační hodnotu. Nadpis mě zaujal, ale chybí mi jakékoliv rady, zkušenosti, doporučení. Komunikace a obzvlášť na sociálních sítích je v dnešní době pro subjekty podnikající v internetovém prostředí povinností nikoliv přidanou hodnotou a pokud se o tuto agendu nestará kvalifikovaný pracovník, dopadá to velmi špatně a virálně - viz. Nestlé, apple CZ, operátoři apod.

    Zaměstnanec, tímto pověřen, musí ovládat netiketu a krizovou komunikaci na sociálních sítích. V našich končinách spotřebitel nejčastěji komunikuje s obchodním subjektem až v případě, kdy má problém a schopnost adekvátně reagovat je velmi důležitá. Někteří například zakazují postování na zdech firmy u FB, někteří mažou příspěvky a komentáře apod.

    Myslím, že je mnohem lepší vyslyšet kritiku na kanále, u kterého můžete reagovat než na kanálech (např. osobní blogy), kde možnost reakce nemáte. Myslím, že mnozí čtenáři lupy si vzpomenou na některé případy u Dana Dočekala apod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).