sledujete-li sportovní přenos, ten je reklamou PŘERUŠEN a vy nemáte jinou možnost než (přepnout na jiný kanál, odejít, a nebo) čumět na reklamu. navíc ta reklama v TV vám poskytuje pouze statickou pasivní informaci a nic od vás nevyžaduje.
vyhledáváte-li nějakou informaci na internetu a obtěžuje vás přitom reklama, máte možnost volby na ní nereflektovat - naopak je od vás nezbytný aktivní úkon (proklik), jinak reklama jen otravuje v zorném poli a není z ní pro inzerenta žádný užitek - to je zcela zásadní rozdíl. nebo dokonce se od vás očekává tzv konverze, neboli že přestanete dělat to co děláte, a začnete nakupovat, že z toho prokliku něco koupíte - tohle po vás TV reklama nechce.
nevím jak funguje TV reklama a proč se za ní platí kolik se platí, asi k tomu plátci nějaký důvod mají. ale reklama na internetu je imho úplně mimoběžná. čtu si článek na lupě o klikání, omylem přejedu přes nějaké slovo, adwords mi tam flákne reklamu na reklamu - a já bimho, přestanu číst ten článek - a v deset večer, namísto čtení blbin u posledního kafe, začnu pro firmu nakupovat SEO služby? no, myslet si to můžete.