A zkoušel jste někdy takového specialistu sehnat? Jsou dva typy. První z nich vás budou přesvědčovat, ať mu zaplatíte desítky až stovky tisíc a on udělá, co bude moci + co si zaplatíte. Bez jakékoliv garance čehokoliv, např. na konkrétní frázi do konkrétní pozice na určitou dobu.
Druzí jsou na tom tak, že vám garanci sice dají, ale vyžadují dlouhodobou (minimálně roční) smlouvu s takovým plněním, že jde o úplně stejné peníze, jako jdou na AdWords.
Nebo znáte SEO experta, který garantovanou optimalizaci udělá za jednorázovou, rozumnou odměnu?
To je sice pěkné, ale dostat se na dobrou pozici ve vyhledávači není jako vylézt na Mount Everest. Tam vylezeš jednou a celý život můžeš vyprávět, žes tam byl. Nelezeš tam proto, abys tam bydlel. Naopak přední pozice ve vyhledávači ti zajišťuje návštěvnost a tedy zisk. Chceš se tam udržet. Tvůj model může být dobrý tak maximálně, když budeš prodávat sluneční brýle na sledování zatmění slunce a podobně.
Kámoš spolupracuje s nějakou firmou, kde se dohodli, že jim začne platit ve chvíli, kde ho dostanou nad určitou pozici a to po dobu, kdy tam bude.
Celkem by mě zajímalo, jak dosáhnout čistého profilu. Dle mého názoru čistý profil neexistuje a v tom případě je služba "dostat se nahoru" nebo "udržet se nahoře" jeden velký fake. Strašně se nasměju, když mi lidé volají, že jsou v google na prvních pozicích a myslí sí, že i ostatní užavatelé dostávají stejné vysledky jako oni ...
Tak jsou minimálně 3 typy. Ten třetí je váš odborně zdatný kamarád nebo fanoušek, který vám poradí / pomůže bez ohledu na prachy, tj. zdarma, a vy se mu odměníte až podle zlepšených výsledků. Pomohl jsem tak už asi 10ti firmám.
Jestli chcete s něčím pomoci, tak sem hoďte svůj projekt a uvidíme :-)
Tak typ 3 bude jen subtyp typu 1. S tim rozdilem, ze nechce naoko penize hned, ale az po case, kdyz pode jakysi zlepseny vysledek. Ze ten vysledek prinesly jine okolnosti, nez jeho rady, se tezko dokazuje. On nemusi hnout prstem, jen pocka, jestli si pomuzete sam a pripadne z vas vyinkasuje provizi.
čtu si nějaký článek, nebo něco hledám - najednou mi před rypák vyjede něco jiného - nějaký sajrajt na mně bliká, hraje, překrývá mi čtený text nebo z něj vyskakuje, a všemožně mně obtěžuje - - - a já jako všeho nechám, a kliknu na nějakou reklamu??? nebo snad dokonce přestanu dělat co jsem dělal předtím, a začnu nakupovat, aniž jsem to předtím měl v úmyslu? tohle přece nemůže nikdo myslet vážně!!! tohle může fungovat jen pro bezmozky. kteří mají sice neomezeně času brouzdat internetem a klikat na cokoliv. ale ti jsou díky tomu i bez peněz. ten zbytek jsou klikací roboti. chápu investici do vyhledávání, ale nějaké prokliky, to v principu nemůže fungovat.
Reklama na internetu? Neznám! Nikde žádnou nevidím a stačí k tomu tak málo. Reklama v TV? Okamžitě přepnu na jiný kanál a vrátím se nejdřív po osmi minutách. Na billboardy nekoukám, buď jdu po svých a pak koukám, kam šlapu; nerad bych dopadl jako princ Charles blahé paměti, nebo jedu autem a pak sleduji především dopravní značky a počínání ostatních řidičů. A vzhledem k tomu, že v ČR nenakupuji už vůbec nic, žádnou újmu nepociťuji, spíš naopak.
sledujete-li sportovní přenos, ten je reklamou PŘERUŠEN a vy nemáte jinou možnost než (přepnout na jiný kanál, odejít, a nebo) čumět na reklamu. navíc ta reklama v TV vám poskytuje pouze statickou pasivní informaci a nic od vás nevyžaduje.
vyhledáváte-li nějakou informaci na internetu a obtěžuje vás přitom reklama, máte možnost volby na ní nereflektovat - naopak je od vás nezbytný aktivní úkon (proklik), jinak reklama jen otravuje v zorném poli a není z ní pro inzerenta žádný užitek - to je zcela zásadní rozdíl. nebo dokonce se od vás očekává tzv konverze, neboli že přestanete dělat to co děláte, a začnete nakupovat, že z toho prokliku něco koupíte - tohle po vás TV reklama nechce.
nevím jak funguje TV reklama a proč se za ní platí kolik se platí, asi k tomu plátci nějaký důvod mají. ale reklama na internetu je imho úplně mimoběžná. čtu si článek na lupě o klikání, omylem přejedu přes nějaké slovo, adwords mi tam flákne reklamu na reklamu - a já bimho, přestanu číst ten článek - a v deset večer, namísto čtení blbin u posledního kafe, začnu pro firmu nakupovat SEO služby? no, myslet si to můžete.
A po tom BUM už v životě nejdu koupit aušus který mě vnucuje výrobce tou svou televizní reklamou. Nejenom že mě ten výrobce vnucuje nějaký zmetek, ale ještě ho tou reklamou prodražuje a chce po mně abych já to platil A na internetu reklamu ani nevidím, protože mám dobře udržovaný filtr pro Adblock a ten šířím mezi své známé i mezi zákazníky, aby ani oni nebyli obtěžovaní odpornými reklamními svinstvy! Blokuju to na úrovni domén!