Opravdu nevím, jestli se smát nebo brečet. Autor článku evidentně o SEM neví nic a o SEO, o kterém chtěl psát už zhola nic.
Kdybych byl na blogu svého čtrnáctiletého bratrance, tak ho seřvu, co to píše za "kraviny", ale předpokládám, že v redakci či v IInfu je za to někdo placen, takže se tím dále asi zabývat nebudu :)
Pro neználé čtenáře: čtěte komentáře, které napsali pánové Smička, Prokop či Němec (které obdivuji, že měli vůbec chuť a sílu pod takovýto článek něco napsat).
Osobně myslím, že v IInfu nespojují své SEM/SEO aktivity s ostatními, takovým způsobem, aby globálně působili jako profesionálové. Ovšem my(lidé z oboru) nejsme jejich klienty, takže je to asi zatím nemusí pálit. Asi jsme si všichni všimli jakým způsobem například "optimalizují" weby Athos Travel (mám na mysli především off-page faktory), a to mluví za vše.
nic ve zlym, ale vsichni 3 panove maji ze SEO prijmy.
takze i kdyby napsali sebelepsi komentar, je polemicke jestli by mel vubec nejakou informacni hodnotu.
jde o to, ze veskere informace v nem obsazene by stejne kriticky ctenar musel overovat jinde z nezavislejsich zdroju.
je to to same jako kdyz vysoky manager firmy Philip Morris napise odborny a velice kvalitni komentar o tom jak koureni neskodi.
treba skutecne neskodi, treba ma vazne pravdu a studie co cituje, vedecke zdroje co uvede jsou skutecne nezavisle a skutecne se nesnazi ani manipulovat ani netrpi profesionalni deformaci, ale neverim ze kdokoliv soudny by nato spolehal.