Problem vidim jinde. Centrum ma obrovske problemy co se tyce vyvoje novych komunitnich aplikaci tak aby meli hlavu, patu, smysl a dobre propojeni. Ukazkou budiz xchat se kterym centrum v dobe prevzeti puvodne dominovalo a podarilo se mu ho totalne zazdit - produkt stagnuje a otazkou je kde se zastavi. Pokud se na to podivate nejsou to zadne carymary, produkt obsahuje zakladni chyby koncepce - napr. surfuju po xchatu, kliknu na fotku a jsem na uplne jinem serveru s jinou grafikou a navigaci, kliknu na seznamovani a jsem opet na uplne jinem serveru. jsou tam duplicitni projekty mojerande, xchat, sitko atd... proste nevi co s tim, myslim ze to je na totalni vymenu project manageru, protoze takto splacanou koncepci jsem jeste nevidel - nemuze mit nadeji na uspech.
Sitko tak jak je postavene nema absolutne sanci, nevim koho napadl duplicitni server v ramci rodiny centrum/xchat. To ze to je nesmyslny produkt ktery prakticky nic neumi a byl k nicemu pominu :-)
Obcas se to chce zamyslet jestli ten produkt ma sanci nekam zapadnout jak v koncepci firmy, tak na ceskem internetu, tady uz musela byt jednoznacna volba ve stadiu kdy to meli na papire a nemuseli do toho hustit miliony do programovani. Jak jsem psal v hlavicce hodi se k tomu nazev uplne jine kampane: nemyslis - zaplatis