Hlavní navigace

Názor k článku Konec mýtu o 5 % aneb Jak mobilní zařízení mění trh prohlížečů od Ruda - Jednorozmerne vnimani statistik na urovni prvniho stupne zakladni...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 4. 11. 2014 8:16

    Ruda (neregistrovaný) ---.google.com

    Jednorozmerne vnimani statistik na urovni prvniho stupne zakladni skoly a technicistni pristup k problemu s klapkami na ocich. V prvni rade se uzivatele profiluji podle vice parametru nez je prohlizec, predevsim pak behavioralne. Autor sam uvadi cisla, ktera ukazuji, ze driverem uzivani mobilniho webu je FB a vyhledavani. Podil mobilnich navstev ostatnich webu je petinovy a roste vyrazne pomaleji nez byly odhady Gartneru v roce 2011.

    Co tedy delat? V prve rade nezadat design (tim nemyslim vzhled, ale celkovy navrh) koderovi, ktery vse toci kolem prohlizecu. Profilujte uzivatele podle jejich chovani a personalizujte zobrazeni. Pokud zjistite, ze 10 % mobilnich navstev webu drivuje 50 % objednavek a poptavek, venujte tomu odpovidajici cas atd. Rozhodne je lepsim a ekonomicky efektivnejsim resenim zobrazit uzivateli s raritnim prohlizecem dobre dve stranky s profilem a kontaktem, nez diky investici do kodovani nemit penize na kampan, ktera zasahne zbylych 95 %.