Hlavní navigace

Názor k článku Konec mýtu o 5 % aneb Jak mobilní zařízení mění trh prohlížečů od Jirka - Rozhodovat se o podpoře mobilních prohlížečů na základě...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 5. 11. 2014 14:07

    Jirka (neregistrovaný) 84.246.161.---

    Rozhodovat se o podpoře mobilních prohlížečů na základě toho, kolik procent lidí přes ně nakoupí, je také dost krátkozraký přístup. Web by měl v ideálním případě obsáhnout celou cestu zákazníka ke konverzi a ne jen tu návštěvu která končí nákupem.

    To že lidé z mobilů nenakupují, ještě neznamená že si na něm web neprohlížejí (například přes proklik z facebooku) a následně neprovedou nákup pohodlněji od počítače. Proto se nedá jednoduše rozhodovat jen na základě toho, z jakých zařízení je nejvíc nákupů.