Tož já chápu, že existuje jistá množina psychotiků domnívajících se, že je obestírá jakýsi metafyzický jev zvaný "gender", který nikdo nikde nikdy neviděl (a o kterém tu až cca do předloňska nikdo neslyšel, aniž to komu vadilo). Chápu, že v této množině existuje jistá podmnožina, která se domnívá, že má ten "gender" nakřivo a cítí potřebu si jej narovnat. Dokonce chápu, že v této podmnožině existuje (doufejme že zanedbatelná) hrstka jedinců, kterým ten jejich "křivý gender" tlačí na mozek do té míry, že o tom začnou psát cancák na webu.
Nechápu ovšem, proč ten jejich cancák někdo nominuje do internetové ankety. Co se proboha objeví v příštím ročníku? Blog na téma "Jak si vyčistit auru"? Ešop s orgonitem, siderickými kyvadélky a šungitovými filtry?
FlashScore je online servis pro sportovní výsledky, nikoliv nástroj pro zákaznickou péči.
Jinak u Ježíškových vnoučat v kategorii "Projektu roku" máte zajímavou URL :D file:///C:/Users/David/AppData/Local/Microsoft/Windows/INetCache/Content.Outlook/EO4I3UAH/Je%C5%BE%C3%AD%C5%A1kova%20vnou%C4%8Data
Koukám, že i v dalším roce se ukazuje, že nejlepší nápad jak naložit s křišťálovou lupou je jí v klidu ignorovat.
99% webu nebo projektů, které nejsou komerční, neznám a nikdy jsem o nich neslyšel a ani neviděl nikde na ně žádný odkaz ani na Facebooku, ani na Twitteru, ani v žádné diskuzi na internetu ani ve vyhledávání.
Jen mě zaujal desátý Dočekal. Jen ukazuje že buď je soutěž cinklá a nebo fakt je český internet na tom tak bídně že nemá deset lepších osobnost.
Dvojnásobná přítomnost Jirky Krále je další příklad
"Black Friday – manipulace s cenami při slevách - Řada českých e-shopů, včetně těch velkých, uměle před akcí Black Friday navýšila ceny, aby je pak při akci zlevnila a mohla se chlubit, jaké nabízejí výhodné ceny."
Vidíte. A mně tady na Lupě smazali jeden z komentářů, kterým jsem si pod zprávičkou o black friday rýpal přesně do tohohle. Asi abych v té marketingové akci nekazil kšefty