Hlavní navigace

Křišťálová Lupa 2020: hlasování v anketě o nejlepší internetové projekty odstartovalo

23. 9. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Internetové projekty, které postoupily do finále a mají šanci zvítězit v letošním ročníku Ceny českého Internetu, čekají na vaše hlasy.

Uživatelé internetu mají možnost v již 15. ročníku ankety Křišťálová Lupa 2020 – Cena českého Internetu ocenit práci svých oblíbených tvůrců internetových projektů.

Seznamte se s aspiranty na vítězství a rozhodněte, kdo si zaslouží váš hlas. Online formulář můžete vyplnit až do 2. listopadu v těchto kategoriích:  

Cena popularity – nejúspěšnější projekt u hlasující široké veřejnosti,

Zpravodajství – mediální projekty ze světa všeobecného zpravodajství a publicistiky,

Internetové obchodování – projekty, které vytváří uživatelsky co nejpřívětivější místo pro e-nakupování,

On-line video – originální české videopořady, kanály na YouTube nebo Twitchi a další zajímavé počiny na poli internetového videa,

Podcast roku – nejzajímavější, nejzábavnější a nejpoučnější obsah české audioscény,

Nástroje a služby – praktičtí pomocníci pro řešení každodenních situací,

Zájmové weby – různorodé úzce profilované weby určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů,

One (wo)man show – jakýkoliv projekt či aktivita, kterou vytváří jeden člověk.

Odborná porota, složená z osobností s mnohaletými zkušenostmi z oblasti podnikání, mediálního a internetového světa, bude rozhodovat v těchto kategoriích: 

Anticena – projekt, událost či aktivita problematického charakteru,

Globální projekty českých tvůrců – projekty určené pro globální publikum tvořené z podstatné části tvůrci pocházejícími z České republiky. V této kategorii jako v jediné neplatí podmínka české lokalizace,

E-commerce inspirace – inovativní, originální, inspirativní řešení, novinka či služba v oblasti internetového obchodování (projekt, distribuční kanál, obchodní model, zaměření, provedení apod.),

Marketingová inspirace – inovativní, originální či inspirativní marketingové řešení, novinka či služba (reklamní kampaň, PR komunikace, událost, vylepšení poskytovaných služeb),

Obsahová inspirace – inovativní, originální, inspirativní řešení, novinka či služba v oblasti poskytování obsahu (projekt, distribuční kanál, obchodní model, formát apod.),

Osobnost roku – osobnost, která v poslední době výrazným způsobem ovlivnila prostředí českého internetu,

Projekt roku – výrazný počin vymykající se každodennímu dění na českém internetu,

Veřejně prospěšná služba – cena České televize – projekty, jejichž primárním cílem není peněžitý zisk, ale řešení nějakého společenského problému pomocí moderních komunikačních technologií a nástrojů.

Vyhlášení výsledků proběhne 26. listopadu 2020.

BRAND24

Komplexní informace o projektu Křišťálová Lupa 2020, hlasovací formuláře, pravidla hlasování a další potřebné údaje naleznete na webu.

Anketu Křišťálová Lupa 2020 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním mediálním partnerem je Česká televize. Produktovým partnerem je Rodinné biovinařství Válka. Mediálními partnery jsou Heureka.cz, Marketing Journal, Mediaguru a Tiscali Media.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).