Hlavní navigace

Názor k článku Kterak si Atlas a Centrum spletli líbivost s účinností od volney - Přeci jen mě to nedá - kvůli bodu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 12. 2006 9:00

    volney (neregistrovaný)
    Přeci jen mě to nedá - kvůli bodu 3, protože přesně o tom mluvím...

    Za měsíc vidělo ty spoty tak 7-8 milionů lidí Xkrát. Něco málo přes sto tisíc nenákupních reakcí v obou případech je SRANDA... Zvláště s ohledem na virální aspirace Bobika a další aktivity (kina, spontánní reakce na blogy, články na internetu a pod.).

    Já vím, že ne všichni z těch 7-8 milionů byli uživatelé Internetu (z nich to zjevně část lidí nezaznamenala vůbec - viz některé příspěvky kolem) - ale i tom jsem mluvil: televize byla nešťastná volba...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).