Hlavní navigace

Názor k článku Limity VoIP - Kacířský pohled od Dobrota - To jsi trefil hřebík na hlavičku. Podstatnou část...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2005 0:52

    Dobrota (neregistrovaný)
    To jsi trefil hřebík na hlavičku. Podstatnou část uživalelů těchto "odborných" chatů představují hádaví lidé, kteří rádi kritizují. V práci si to nemohou dovolit, a tak vypouštějí páru alespoň anonymně.

    Z našeho pohledu jsou všichni novináři "diletanti", takže nemá cenu se nad tím vůbec vzrušovat.

    Autor si všiml důležité skutečnosti - marketingu. Skype se šíří tak rychle protože je zdarma.

    Nemusí platit za získávání zákazníků. Každý chce volat zdarma, a tak se postará, aby si jej příbuzní taky nainstalovali.

    Fayn vyplácí peníze za doporučení a bere je z jednorázových poplatků. Výledkem je 10x pomalejší růst. zdržují to platby, ale také nerozhodnost, apod.

    Skype vydělává i z jiných stran než za hovory a voicemail. Hlavní zdroj příjmů přichází z licencí softwarovým firmám, které vytvářejí Skype API aplikace.

    Odkaz na to najdete na telefon.webpark.cz/skype

    Skype technologies není zas tak profesionální, jak se psalo.

    Nevědí dost o svých zákaznících. Přestože se zvětšíl podíl zpátečnických uživatelů, Skype si dopřál nový image stránek, kterým jakoby o sobě říkali: "My jsme ti šílenci, co s námi budou brzy všichni telefonovat."

    Konzervativní uživatel: "Naskakuje mi z toho husí kůže! " Jak mají vypadat solidní stránky o Skype?

    Navštivte: telefon.webpark.cz/zdarma