Hlavní navigace

Názor k článku Lubomír Pešák (T.S.Bohemia): na dopravu zdarma doplácíme, bereme ji jako marketing od Tor uživatel - Ve své nezměrné hlouposti pletete několik věcí dohromady...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 29. 5. 2013 8:05

    Tor uživatel (neregistrovaný) ---.ro1.torservers.net

    Ve své nezměrné hlouposti pletete několik věcí dohromady a očividně jste naprosto nic nepochopil. Ikdyž házím hrách na zeď, poučím vás.

    Cena je kalkulována s potenciální dopravou zdarma. Když se v TSB rozhodnou nabízet věc X, tak předem odhadují, kolik lidí si to vezme na pobočce a kolik bude chtít dopravu zdarma. Dle odhadnutého poměru nastaví prodejní cenu. Ti, kteří si zboží přeberou na pobočce "dotují" ty, kteří si jej nechají dovézt. Restaurace přijímající stravenky také ceny nastavují s ohledem na zákazníky platící stravenkami.

    Když si v horoucích peklech objednáte krám za 5 USD s dopravou zdarma a zaplatíte bankovním převodem do zahraničí v cizí měně a vypláznete za převod 8 USD, tak nejspíše budete kvičet "Doprava není zdarma, podvod!", neboť toto je vlákno, v kterém reagujete.

    Epic fail?