Hlavní navigace

Názor k článku Lukačovič vyzývá k správnému měření návštěvnosti od Miloš Formát - ... mozna to nakonec skonci u toho, ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 9. 2000 10:29

    Miloš Formát (neregistrovaný)
    ... mozna to nakonec skonci u toho, ze inzerenti budou platit, tak jak sami uznaji za vhodne. Kdyz dam dnes kampan do klasickych medii (pomohou mi ruzne mereni target audience) a neprinese mi zadny uzitek (zisk) tak ji tam priste nedam. Nebo ji zadam jinak. Statistiky jsou urcite k dobru, ale podstatny je komercni vysledek. Kdyz mi 100 Kc za reklamu na Seznamu prinese 1000 Kc vydelku, je to OK. Naopak nikoliv. Myslim, ze i dle tohoto principu se budou casem vyvyjet vztahy mezi medii a inzerenty, popripade ruznymi affiliates apod... Statistika (at uz webo-people-metry ci "radobyexaktni" logy) je jen nastrojem. A pokud chcete vedet skutecny pocet lidi na vasem webu, tak nechte lidi zalogovavat jmenem a heslem... Jako FT, NYT, myCNN apod...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).