Hlavní navigace

Názor k článku Lze získat záznam telefonního hovoru, kterým jste si něco objednali? od JKL - Naprosto jednoduché řešení je nahrávání telefonních hovorů přímo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2014 7:04

    JKL (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz

    Naprosto jednoduché řešení je nahrávání telefonních hovorů přímo uživatelem. Existuje spousta aplikací (i zdarma), kdy si stačí navolit, z kterých telefonních čísel se nahrávat nemá a zbytek bude prostě normálně nahrán (příchozí i odchozí hovor) a uložen do paměti telefonu nebo na SD kartu.

    Máte vidět jak to najednou všem těm marketingovým call centrům začne vadit. Konkrétně mi volal třeba T-Mobile a když jsem tomu jejich posluhovači řekl, že si hovor nahrávám taky začal pištět, jak když jde prase na porážku a nakonec mi řekl, že prý si mají právo hovor nahrávat jenom oni, ale uživatel ne :-D. To jsem málem spadl smíchy na zem...

    Rozhodně bych to doporučil každému, protože to velice usnadní jednání s jakoukoli firmou a navíc máte přesně zaznamenané co Vám bylo konkrétně řečeno a co ne a na čem jste se domluvili.

    Navíc si protistrana velice dobře uvědomuje, že kromě vás dvou může záznam hovoru slyšet i třetí strana ať už je to úřad nebo třeba celý Internet.

    Navíc nahrávat si vlastní telefonní hovory má právo naprosto každý! Viz nález Ústavního soudu 13. září 2006, sp. zn. I. ÚS 191/05: „Každý má právo zaznamenávat své vlastní telefonické hovory.“

    Sice je už pak omezeno právo dál je používat a třeba zveřejňovat, ale jakmile je jednou nějaký kompromitující hovor nahrán, tak je většinou jen otázkou času než se dostane někam ven a viník se hledá dost těžko už jenom proto, že lidi v jedné domácnosti proti sobě nemusí svědčit a navíc jim zákon nenařizuje mít záznamy hovorů nějak speciálně zabezpečené.

    Takže naopak je potřeba si dávat i dobrý pozor na to, co sami říkáme do telefonu a některé věci je lepší řešit výhradně osobně nejlépe uprostřed sauny :-D