a) Nevim o zadnem celoplosnem operatorovi, ktery by mel diametralne rozdilne naklady v ruznych mestech. Jedina celoplosna sit, ktera to mela (neznam stavajici stav) heterogenni (pulka 802.11b a pulka BreezeNET) byl komercni CESNET (dnes to provozuje Contactel). Prestoze cena bezdratovych pointu a karticek byla rozdilna, konektivita stala stejne.
b) Snaha o maximalizaci zisku je hezky termin. Nicmene ISP patri do tzv. utilities, ktere se vyznacuji plochosti cen. Predstavte si, ze Vam vodu doda firma za 5 Kc kubik a do vedlejsi vesnice za 10 Kc za kubik. Jedinym argumentem bude maximalnizace zisku. Zcela falesny argument.
c) Ochrana pred konkurenci? V dobe mystery shoppingu? Ve state, kde se vsechno rozkeca?
d) Nejkomplexnejsi reseni mohu zakaznikovi poskladat z prefabrikatu. Stejne to vetsina firem dela. Samozrejme zakaznikovi muzete (a musite) tlacit dalsi produkty, ale ve Vasem podani to spis vypada, jako kdyz pejsek s kocickou varili dort.
Na zaklade ve ctyr-petilete zkusenosti v oboru prodeje a cenotvorby Internetu (1995-1999) si troufam tvrdit, ze poskladat celoplosny cenik, ktery by byl vyvesitelny na webu, NENI trivialni, ale je to MOZNE a REALNE.