Hlavní navigace

Názor k článku Má mít seriózní ISP veřejný ceník? od Dan Lukes - V zasade jste spravne uvedl, ze v naproste...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 1. 2002 15:44

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    V zasade jste spravne uvedl, ze v naproste vetsine pripadu jsem v pozici "spravce site" s "mimoradne silnym poradnim hlasem" (dalo by se rict, ze nemohu nakup definitivne schvalit, ale bez meho "ano" je prakticky vylouceno aby se uskutecnil). Nevim, nakolik jsem typicky zakaznik nebo nejsem (doufam, ze nejsem, nerad patrim do davu), ale fakt, ktery se zadnou diskusi neda zvratit je ten, ze je mi neprijemne, ze si nemohu udelat alespon nepresny a orientacni predbezny obrazek driv a musim oslovit (teoreticky vsechny) ISP abych zjistil pomerne zakladni informace A CEKAT KDO a KDY MI ODPOVI (ostatne, predstavte si prave takoveho spravce site jako jsem ja - ma pocit, ze by mozna nebylo od veci ve firme prosadit pripojeni silnejsi linkou, jenze na to potrebuje argumenty, ac se to nezda, vcetne cenovych - jenze aby je ziskal, musi zahajit jednani s mnoha ISP a pritom zatim chce jen vedet, zda ma vubec zacit vnitrofiremni jednani o tom, zda posili - to je slusna bariera a takovy spravce casto ono zvyseni nenavrhne a pokud ano, nedokaze ho kvuli nedostatku informaci obhajit - a tak se navyseni kapacity nebude konat dokud situace nebude opravdu kriticka). Uznavam pravo ISP cenik zverejneny nemit. Ale me jako potencialnimu klientovi to vadi, bez ohledu na to, ze cenik vzdy slouzi jako jiste "maximalni ceny" a o skutecne cene se nakonec stejne jedna. Jestli jsem atypicky zakaznik, dobra, pak je to jedno, nazor male skupiny neni podstatny. Jestli to ale bude vadit vetsimu poctu zakazniku, pak je uplne jedno jake kladne argumenty prineseme v teto diskusi i to, jak hodne napomaha jednotlivym ISP nezverejnovani ceniku v konkurencnim boji. Zakaznici nejsou povinni se ridit logickymi a rozumovymi argumenty - a, popravde receno, cely marketing, pocinaje tim u jidla a konce tim u ISP pocita prave s tim, ze vetsina zakazniku rozum a logiku pri rozhodovani se u koho nakoupi zas az tak moc nepouziva. (A jako zakaznika me rada "chcete-li se neco dozvedet, pak plati, ze lina huba hole nestesti" take prilis nenadchne, laika).

    BTW, tu nabidku, kterou se tak bojite delat pravdepodobne pres vsechna opatreni delate znovu a znovu - a predavate ji obvykle primo do rukou osoby jednajici na pokyn konkurence ...