Informace obchodniho razu mam rekneme obecnou, prosel jsem hodne skoleni CRM. Asi tri dny me skolila dama, ktera skolila pro jednu velkou automobilku a to nevedela ze BMW ma nahon na zadek ;-). Pak samozrejme neziji ve vakuu, v USA jsem sice nebyl, ale pokud jsem si byl vybirat auto a na nakup jsem se pripravil (nastudoval jsem FORD SCORPIO :-) tak ten dealer Fordu nemel sanci. Znal jsem i procento neuspesnych STK v Nemecku kvuli problemu s kulovym cepem (moc tezky predek ;-). Presto to byl dozajista uspesny prodejce.
A vas pane ZUB az pujdete k lekari a on vam rekne ze mate plantarizaci v navykularnich kloubech a vy nebudete vedet co to je a on vam to vysvetli a pak vam navrhne lecbu - treba s priplatkem tak ten lekar si mysli ze jste uplny idiot? Co to na me hrajete? Zakaznik je pan a proste se mu to musi vysvetlit a nejsem hnup abych si empiricky (kdyz uz bych neveril jinym) neoveril s nezjistil co zakaznika zajima a co je schopen pobrat.
Pravdepodobne jste na tom odborne lepe nez ja tak vam CIR vyvetlovat nebudu, asi si nerozumime - zakaznik muze mit CIR na 25%, 50% apod.
A to ze prodavate reseni per huba a setrite lesy?
Znam spis vetsi ISP a jeste jsem se s tim nesetkal. Spor probiha v relaci zdali dat zakaznikovi knizku s 80 listy nebo 3 strankovou nabidku. Ze by se setrili lesy o tom jsem neslysel.