Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Má mít seriózní ISP veřejný ceník? od Tomáš Kapler - já myslím, že pkračovat v těchto žabomyších válkách...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2002 10:21

    Tomáš Kapler (neregistrovaný)
    já myslím, že pkračovat v těchto žabomyších válkách nemá cenu. Zástupci ISP tvrdí že to nejde, zákazníci se chvástají jak je to jednoduché. Já mám návrh.
    Udělejte 10 různých konfigurací, třeba
    1. Připojení v Ducháčkově 17 Praha 5. Malá firma, 10 lidí. Firemní síť je bez serveru ale v horizontu půl roku plánují přejít na server. Měsíčně přenesou zhruba 1,5 Gb dat, většinou pošta. Nemají WWW, je to volitelnou součástí nabídky za plusové body....
    a takhle dalších devět. Snažte se o co nejpodrobnější, střídejte velikost firem, požadavky, vybavení atd.
    Pak udělejte seriál, každý týden obešlete těch 40 ISP v NIXu s žádostí o nabídku, asi je dobré je na to klidně předem připravit, nemusíte to před nimi zapírat.
    Nabídku musí dopracovat do 3 dnů, nesmí se na nic dalšího zeptat, jestli je více variant, mohou je napsat, maximálně 3. Maximálně jedna stránka A4 pro jednu variantu.
    Potom udělejte článek, kde uděláte výcuc z jejich nabídek plus je tam přiložte (rtf). Napište také podle vašeho názoru plusy a mínusy. Na konci váš žebříček nabídek a anketu na čtenářské vítěze.
    Pak můžete udělat i update článku za tři dny, kde doplníte postřehy z nejzajímavějších komentářů.
    Firmy budou pod zajímavým tlakem
    a) buď nezareagují na e-mail, pak ztratí příležitost k výborné reklamě (proto bude třeba udělat třeba předem nějaké oznámení co se chystá, aby se připravili, jde zde hlavně o kvalitu)
    b) budou se snažit co nejvíce zatraktivnit nabídku, ale nemohou jít pod nějakou hranici, protože s těmito nabídkami pak budou mávat jejich potencionální zákazníci a dožadovat se toho samého
    Tato série článku pomůže vychovat jak zákazníky, aby věděli na co všechno se musí zeptat, co vše může být nabídnuto. Také ISP budou nuceni se naučit rychle odpovídat. Ale získají přehled i o své konkurenci a budou moci získat nové zákazníky.
    Rozpohybuje se obchod s Internetem, hodně lidí zjistí, že platí moc, nebo že potřebují další služby.
    Lupa bude mít návštěvnost, znovu získá přízvisko "server o českém internetu", bude mít snažší práci pro jejich "Konzultace". Pravděpodobně se bude dobře prodávat i reklama pro jednotlivé ISP. Mohou nasmlouvat nějaký časopis (třeba connect by to určitě zajímalo) a vždy tu sérii s opravenými komentáři uveřejňovat i v papírových novinách.
    Budete mít kvalifikované cenové srovnání platné pro určité místo a čas.
    Myslím, že to bude při dobrém provedení nejlepší seriál na vašem serveru, možná celoroční, při každotýdenním opakování vydržíte čtvrt nebo i půl roku, když to bude zajímavé. A třeba to bude neverending seriál.
    Možná pro absolutního vítěze vyhlašovat "Poskytovatele měsíce (roku)", který dostane nějaký kredit na reklamu (třeba).
    Za tento nápad si vyhrazuji právo na jeden banner (aspoň 50% appearance) pod každým takovým článkem ;-)
    (c) copyright Tomáš Kapler 2002
  • 4. 1. 2002 13:13

    MK (neregistrovaný)
    Hm ... Ja jsem tu zaznamenal jen jednoho zastupce ISP. Ostatni se sice zastituji jmenem Insider, ale to muze byt jeden opicak, ktery nema co na praci :-)

    Co s tim Vasim napadem udela IINFO, je jejich vec. Ja osobne jsem velmi skepticky. Pokud by totiz nabidky mely byt hodnoceny, musely by byt hodnoceny objektivne. A uprimne receno, na kazdem ISPcku najdete kousek blata. Dle meho nazoru soucasny obchod s Internetem rozpohybuji dve veci vstup novych operatoru s broadband Internetem a odklon od hlasovych sluzeb poskytovanych klasickym zpusobem. Vse ostatni je irelevantni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).