Hlavní navigace

Názor k článku Má smysl pořídit si firemní bot, který bude komunikovat se zákazníky? od uživatel - Boti svůj systém mají především jako prostředek k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2016 11:49

    uživatel (neregistrovaný)

    Boti svůj systém mají především jako prostředek k tomu, aby zákazníci neotravovali a poté, co ztratí hromadu času s botem, aniž by vyřešili svůj problém přijdou na to, že je to jen ztráta času a přestanou otravovat. Firma tak minimalizuje náklady, může říct "nemáme žádné reklamace a poskytujeme svým zákazníkům tu nejlepší podporu, kterou průběžně vylepšujeme" a když to tak udělaá většina firme, zákazník si na to prostě zvykne a naučíme ho "neotravovat".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).