Nevím čemu se divíte, na jídlo to bohatě stačí a přece si nebudou blokovat stůl na celý večer. Každopádně oba systémy kopírující booking.com nejsou moc pro českou klientelu. Budou je muset naučit rezervovat a navíc rezervovat on-line a jdou na to každý svou cestou. Ta Restu je českým restauracím bližšší, servírky co nemusí neudělají a telefon s bločkem je pro ně pořád klasika, ale nezmění tím jejich přístup. Vzhledem k penetraci Lunchtimu na trhu bych to ale viděl v jejich prospěch, a rybníček je dost malý. Kolikrát jste si kdo letos rezervoval do restaurace?
Pro bistro(!) naší kapacity existují jen 2 možnosti. Nebrat rezervace vůbec, nebo je časově omezit a poskládat tak obsazenost na celý den/večer.
Ze začátku jsme časově neomezovali, udělali rezervace jen na jedno posazeni, spoustu zájemců odmítli a v devět měli prázdnou hospodu ;)
Venku je praxe časově omezených rezervací naprosto běžná a zažitá.
Jinak za nás Bookiu velký thumbs up!
Myslim, ze na trh prave vstupuje jeste zahranicni hrac ResDiary. Tento system je naprosto komplexni a jeho vyhodou bude prave mezinarodnost. Restauracim jde predevsim o mnozstvi rezervaci www.resdiary.cz
Ad Resdiary
"Jednoduše Vám nastavíme systém a vy se jen postarejte, ať někdo v restauraci čte emaily a potvrzuje rezervace."
Whaaat??? Který je rok proboha? 2003?
"My se postaráme o to, abychom Vám našli nové klienty a vy nám zaplatíte cca 10% z obratu."
Prosím?!?
Btw překlad stránek, které mi mají prodat něco za 30 000,-/rok je hroznej.
No hodně štěstí.