Hlavní navigace

Názor k článku Majiteli Novy se podařilo snížit meziročně ztrátu po zdanění o téměř polovinu od anonym - Tak logo by se výrazně měnit nemělo, jde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 3. 2014 17:41

    bez přezdívky

    Tak logo by se výrazně měnit nemělo, jde o značku, která je s firmou spojená. Jde jen o drobné úpravy, jako třeba modernější O u Novy, nebo ostřejší hrany obrazovek u ČT. Ale drobné úpravy být musí, i ten Eurosport to lehce mění. Velké změny v logu měla u nás jen Prima a pochopitelně je to špatně, navíc, když měla při svém startu logo nadčasové (což měla i Premiéra). Kdyby nechali původní logo a jen měnili tu tečku s vlnou nad, tak by ho teď mohli mít hezčí než Nova.

    Ale studia a grafika se měnit musí, aby odpovídaly trendům. Mladý lidi to jinak nezapnou, vnímáme očima a díky sociálním sítím a všeobecně internetu každý ví, jak vypadá aktuální současný design. A ti, co chtějí klienty, musí sledovat i toto. Je to jedno ze základních pravidel marketingu - nejdřív se díváme očima, jak nás produkt osloví. Až potom přichází na řadu další věci. Opravdu nejde nechávat newsroomy stejné jako před x lety. Ale je fakt pravda, že loga jsou velká výjimka a ty se pouze lehce upravují. Automobilky, elektronika, IT, i to žrádlo atd., všichni jen modernizují, ale základ nechávají stejný.

    Já bych si pohrál s hvězdou Barrandova, udělal ji jako tah tlustým štětcem a výrazným vyjetím toho neuzavřeného cípu, aby to působilo stylově. A pod to bych drobně na šířku hvězdy napsal barrandov

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).