Hlavní navigace

Názor k článku Máme si stěžovat na ČTÚ, nebo na sebe? od Good Samaritan - To já používám VoIP se zachováním stávajícího mobilního...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2012 10:48

    Good Samaritan (neregistrovaný)

    To já používám VoIP se zachováním stávajícího mobilního čísla. Vyřešil jsem tak problém s nutností datového tarifu a nižší výdrží telefonu. VoIP aplikaci prostě spustím pouze v momentě kdy potřebuju volat a jsem na WiFi (80% mého času).
    Tzn. hovory přijímám na svém mobilním čísle přes GSM a když volám, tak volám přes VoIP a WiFi (na mobil 1,50 Kč/min). Tím pádem nejsem nucený mít ani datový tarif od operátora, mám vteřinovou tarifikaci (1+1) a nulový paušál.
    Když chci volat a nejsem na WiFi, tak na delší hovory používám u VoIP "call back prozvoněním", který je sice trošku složitější na obsluhu ale můžu volat za 3,18 Kč/min s vteřinovou tarifikací. Když jsem líný udělat callback, tak zavolám normálně přes předplacenou kartu (za lenost se platí).
    Zachování čísla pro VoIP hovory podporuje např. VooCall a Odorik.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).