Zapomněl jste na takový detail, že na smlouvě jsou podpisy minimálně dva. Takže dodatečnými úpravami byste falšoval dokument, který podepsal někdo jiný. Daňové přiznání podepisujete sám, vaším podpisem stvrzujete, že ručíte za obsah toho přiznání - a když obsah změníte, pořád za něj svým podpisem ručíte. Navíc ty smlouvy se zpravidla vyhotovují ve více kopiích, podepsané jsou všechny. Takže pokud svou kopii změníte, pořád budou existovat nejméně dvě různé varianty - nevím, kde pořád berete tu jistotu, že zrovna ta vaše bude považována za správnou. Tam, kde se má zabránit dodatečným úpravám, se také příslušným způsobem upravuje forma vyjádření - proto se třeba prostor kolem peněžních částek proškrtává (ve smlouvách nebo na složenkách), proto se částka na složenkách slovy píše dohromady - aby se znesnadnily dodatečné úpravy. Když to na složence neproškrtáte vy, udělá to za vás poštovní úředník. Dělají něco takového v podatelně FÚ?