Dovede si tady nekdo predstavit, ze myslici clovek obtezuje sve zname preposilanim nejakych reklamnich blbosti ?
Ja tedy ne a pokud by to nekdo z mych znamych udelal, skonci na blacklistu. Proste dalsi maily od nej se ke mne jiz nedostanou (tak abych o nich vedel).
Takze mili "reklamni" kreativci, budte te lasky a usetrete nas podobnych svinarnicek. Mozna, ze se nekteri z vas jsou schopni i zivit poradnou praci...
Nikdy jste nedostal email, který vás natolik pobavil, že jste ho přeposlal dále? Nejde o to, poslat akční nabídku na zlevněné televize... To by skutečně nefungovalo:)
A vite, ze vlastne ne ?
Samozrejme mne obcas nejaka pitomost v mailu pristane. Ale ze bych to musel posilat dal a otravovat sve zname a kolegy...
K prispevku vyse: Ne opravdu nemam strach, ze by me cokoliv takoveho ovlivnilo :-) Ale urcite by me to otravovalo. Jde vlastne o formu spamu.
Oni se lidé i dobrovolně dívají na reklamy v televizi. Jsou (možná byly, TV moc nesleduji) pořady, které vybíraly vtipné reklamy. Ty pořady měly HODNĚ vysokou sledovanost. Pokud vy nechcete podobné maily dostávat, Vaše rozhodnutí (i k tomu lze použít klávesnici a tlačítko odpovědět, abych dal dotyčnému člověku najevo že podobné věci dostávat nechci. Blacklist by měl být až poslední možnost). Ale většina lidí se na ně ráda podívá. Někdo rád holky, jiný vdolky aneb ať žije tolerance
Lidi, kteri se divaji dobrovolne na reklamy je mne trochu lito, ale kazdy sveho stesti strujcem.
Jsem velmi tolerantni clovek. Ovsem moje tolerance v okamziku, kdy jsem spamovan blbostmi, konci.
Virální marketing je možná lákavý, a občas se opravdu urodí perla.
Ale ono to taky může být naopak, když se necháte chytit se spuštěnýma kalhotama, jak nám v poslední době ochotně předvedla třeba paní Tachecí. Takže pro "komunikátory" je to na jednu stranu lákadlo, na druhou ale (doufám) pěkná noční můra.
Ono tady u nas je to mozna uplne jedno.
Co myslite, ze se s Tacheci stane ? Ano, spravne - NIC !
Zbulvarizuje se svymi kamosi jedno z poslednich alespon relativne serioznich medii a bude naprosto v pohode. Jeste o ni budou v bulvaru jako treba MFHeute psat, jak skvele to "zmodernizovala".
My Cesi si mozna ani nic jineho nezaslouzime.
Ale vůbec mi neleží v žaludku, po pravdě řečeno jako velmi občasný posluchač jsem tu změnu ani nepoznal, takže se tím akorát bavím. Ale celá ta věc má přeci přesně ty znaky, po jakých touží kreativci v článku. Jeden původní rozhovor se usadil na youtube, kde má za cca týden 150 tisíc impresí, je z toho řada remixů, lidi si posílají odkazy, a bavi se o tom v šalině, je z toho průšvih v televizi. Jenomže to celé je jaksi antireklamní (alespoň pro tu manažerku). A proto jsem to ventiloval tady: Tímhle způsobem se mnohem spíš provalí průšvih, než rozšíří reklama.
Mam pocit ze vetsina pocitacovych lidi z Ceska kdyz se rekne Ronja vi, o co jde. Nekdy vidim i slovo Ronja pouzivat jako genericized trademark pro nizkorozpoctove opticke spoje. Co lepsi muze marketing chtit nez stat se genericized trademarkem? :) Casto se taky stava, ze nekam pridu reknu Links a ozve se nekdo, kdo to pouziva. Stalo se mi dokonce na pohovoru do zamestnani, ze "vyslychajici" rikal ze mu nejde zkompilovat Links a ja jsem ho odkazoval na prislusne relevantni pasaze z navodu na webu ktere si neprecetl kvuli kterym mu to nekompilovalo tak jak chtel.
Kdyz se zada do Google "optical datalink" zabira Ronja prvni 2 mista a pri "optical data link" prvni misto.
Links se taky pouziva v nekterych distribucich Linuxu na bootovacim CD jako webovy prohlizec (prinejmensim na Gentoo).
To jsou vsechno pripady viralniho marketingu v praxi. Myslim ze duvod pro to je, ze lidi maji tendenci premyslet podobne. To znamena kdyz ja vyvinu neco co se snazim aby rulezovalo, bude existovat spousta lidi, pro ktery to bude rulezovat taky. Ne jenom bejt dobry, ale proste rulezovat. A takovy lidi jsou pak tak nadseny, ze sirej slovo dal.