Hlavní navigace

Názor k článku Matez Jindra (Bastard.cz): Redesign webu nám zvedl prodeje o 20 procent

  • 2. 10. 2015 10:30

    Karel (neregistrovaný) ---.129.broadband15.iol.cz

    Dobře se rozjeli, obchodně určitě nadprůměrný, jsou šikovný. Ale proč někdo neprodává, nebo nemá nabídku normálních triček. Prostě normálních, jednobarevných trik. Jako mít nějaký vtipný (?) / napaditý atd. obrázek na triku je někdy OK, ale na denní nošení to prostě není. Nechápu lidi, kteří si koupí triko s logem výrobce přes celý prsa a ještě v tom chodí mezi lidi. Místo, aby tyhle trika sám výrobce rozdával zadarmo jako reklamu, tak za to, že v tom lidi chodí pokreslený jako bliboardy, tak si za to zákazníci ještě zaplatí :-/ Divnej svět..