...uvádíte pane příklady z "praxe" vytržené z kontextu a šité poněkud na míru Vašemu názoru. I když konkrétní příklady mají samozřejmě svůj realný smysl a jsou pravdivé.
Internetová média však mají rozhodně větší možnosti jak změřit výkonnost kampaně.
V každém případě jediný zatím relevantní důkaz "z praxe" jak která média jsou silná, mohou vycházet především z jasných čísel - nárusty vložených investiv za reklamu.. a ta z hlediska vývoje hovoří pozitivně především právě pro internet.
Rozhodně jsem zástáncem změn, které povedou k férovějšímu a otevřenějšímu plánování kampaní pro klienty. Smyslem akce by měl být opravdu přínos pro klienta, který platí, ne výše bonusu pro agenturu. Tohle je ovšem už jiné téma a je to především o lidech.
Jinak mým osobním názorem též je skutečnost, že nevěřím ve "smrt" žádného dosud fungujícího média s historickou tradicí (print, radio atd..), ať už vývoj technologií naznačuje jakékoli závěry.