Hlavní navigace

Názor k článku Média a inzerce: Internet posílí na úkor ostatních od René libiš - Dobrý den všem, ...uvádíte pane příklady z "praxe" vytržené...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 1. 2009 14:50

    René libiš (neregistrovaný)
    Dobrý den všem,

    ...uvádíte pane příklady z "praxe" vytržené z kontextu a šité poněkud na míru Vašemu názoru. I když konkrétní příklady mají samozřejmě svůj realný smysl a jsou pravdivé.

    Internetová média však mají rozhodně větší možnosti jak změřit výkonnost kampaně.

    V každém případě jediný zatím relevantní důkaz "z praxe" jak která média jsou silná, mohou vycházet především z jasných čísel - nárusty vložených investiv za reklamu.. a ta z hlediska vývoje hovoří pozitivně především právě pro internet.

    Rozhodně jsem zástáncem změn, které povedou k férovějšímu a otevřenějšímu plánování kampaní pro klienty. Smyslem akce by měl být opravdu přínos pro klienta, který platí, ne výše bonusu pro agenturu. Tohle je ovšem už jiné téma a je to především o lidech.

    Jinak mým osobním názorem též je skutečnost, že nevěřím ve "smrt" žádného dosud fungujícího média s historickou tradicí (print, radio atd..), ať už vývoj technologií naznačuje jakékoli závěry.

    Hezky den.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).