Vydávání hudby se hold změnilo. Je to stejné jako, když firmy investují do reklamy nebo PR, aby u nich lidé nakupovali. Umělci vydávají hudbu jakou upoutávku na jejich koncerty. Navíc mají pořád příjem z rádia a TV, takže pokud je po nich poptávka, rozhodně hlady neumřou.
Z daní platíme hudbu již dnes.Byl to hudební průmysl, který ve své touze po velkém a rychlém zisku vytvořil hromadu marketingových hudebních projektů pochybné kvality, díky kterým si značná část populace myslí, že Kelly Family nebo Spice Girls jsou umění a na skutečně kvalitní hudbu zcela zapoměli.
Kdyby to šlo dále podle not hudebního průmyslu a naše daně nepodporovaly filharmonie, opery a podobné zařízení, asi by během pár let nebylo možné poslechnout si Dvořáka, Čajkovského a nakonec ani Gershwina naživo. Věřím, že zachování této možnosti je veřejným zájmem, zatímco o zachování možnosti poslouchat Darinku si dovoluji pochybovat.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.