Doplnil bych Vaši myšlenku: Nejde jenom o myslenkovy pochod: mobil je za penize / internet je zadarmo, ale take o vstupni naklady na trh a marketing ...
Tedy jde take o to, jak se ke sluzbam na NETu postavi ostatni.... Jestlize pustite skvelou sluzbu, ktera je placena, pak se Vam na NETu urcite stane, ze za x mesicu narazite na kopii Vasi sluzby, ktera je zdarma nebo extreme levnejsi. U "normalnich" statku typu mobil toto mysleni nefunguje. (TEST: Pokuste se najit oparatora mobilu, ktery pusti GSM zdarma, pouze za to, ze Vam obcas poslou reklamu :-))) Dobrej model, ne??)
Na NETu tedy musite jeste drsneji a rychleji vybudovat neco jako "znacka". Druha rada zni: NEPOUSTEJTE SVUJ OBSAH zdarma v blahove nadeji, ze Vam ho nekdo nekdy zaplati ... Garantuji Vam, ze pustite-li nejaky obsah zdarma jen VELMI TEZKO (rekl bych vubec) nejste schopny zmenit mysleni lidi (a konkurence), ze tenhle obsah uz je za penize :-)))