Hlavní navigace

Názor k článku Miloš Lenoch (NejŘemeslníci.cz): Firmy už nemůžou před zákazníkem utéct od brk - Vidím to úplně stejně. Přes NejŘemeslníky jsem realizoval...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 4. 2016 9:31

    brk (neregistrovaný)

    Vidím to úplně stejně. Přes NejŘemeslníky jsem realizoval výměnu střešní krytiny na rekreační nemovitosti. Firma měla perfektní hodnocení a má ho pořád, pouze už na mnohem větším vzorku "spokojených" zákazníků.

    V praxi to byli strašní amatéři a jejich práce tomu odpovídala. Nakonec jsem se musel učit, jak se to má správně dělat, abych je mohl dupat, co udělali špatně a měl argumenty, proč to musí předělat. Nechal jsem je tenkrát shodit půlku střechy a udělat znovu.

    S těmi chlapy naštěstí byla celkem rozumná řeč, že jsme to nějak dotáhli do konce. Kdybych je měl popravdě hodnotit, tak mají velmi mizerné hodnocení, ale to moc dobře nejde, když mám střechu se zárukou na materiál 40 let a na práci 10 let podle smlouvy. S tímhle hodnocením bych je akorát nasr... a v případě problému by se ke mě pravděpodobně stavěli stejně.

    Hodnocení eshopu podle mě docela funguje, protože když nejsem spokojen, tak napíšu negativní hodnocení a mám to na háku. Servis typicky zajišťuje někdo jiný. U těch služeb se zárukou to je problém. Každý raději napíše jen dobré hodnocení a negativní nechá plavat, jako já, aby si dál nekomplikoval život. Já už tomu portálu nevěřím.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).