Ja myslim, ze pro urcitou skupinu osob, ktera se diva jen na televizi a jine informace nema (bohuzel, jsou i taci), je urcita davka informaci asi nezbytna. Jen se obavam, aby informace v kampani zverejnene:
1.) Netvrdily vylozenou nepravdu, nebyly zavadejici (prijem na kus dratu nebo pokojovou antenu neni vzdy mozny a pouze mapa pokryti k volbe typu anteny nestaci).
2.) Nevyvolaly prehnana ocekavani (vyborny obraz i zvuk je pouze za urcitych podminek, interaktivni sluzby zdaleka nejsou dostupne vsem...).
3.) Pokud mozno ujistily verejnost, ze dnes zakoupeny set-top-box (tj. pro MPEG-2) bude pro volne dostupne programy (FTA) v CR pouzitelny nejmene dalsich 10 let, zaroven okrajove naznacit, ze do dalekeho budoucna se mohou v eteru objevit i placene programy s jinym kodovanim, ktere dnesni set-top-boxy umet zpracovat nebudou.
Jinymi slovy, je nutne, aby obsah spotu jeste pred jejich uverejnenim museli schvalit skutecni odbornici s dlouhodobou praxi (nejlepe z CRa, CDG, CTc i CTU). Jinak by z toho mohly byt nejen vyhozene penize, ale take znacny gulas v hlavach lidi (nez gulas v hlave, lepsi nedelat nic).
Jsem na to uprimne zvedav :-).
Srdecne zdravi Radek Donat, DVBTshop.net