Hlavní navigace

Mňam TV obnoví vlastní produkci pořadů a chystá vstup na slovenský trh

31. 5. 2016
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Pál Milkovics, ředitel společnost CE Media, která na českém trhu provozuje kanály Mňam a Mňau TV, představuje aktuální plány nejen těchto dvou televizí, ale i připravované třetí stanice.

Od listopadu loňského roku vysílala lifestylová Mňam TV v okleštěné podobě, kdy její vysílání tvořily jen samé reprízy dříve odvysílaných pořadů a o finančních problémech stanice se veřejně psalo. Jak ale v dubnovém rozhovoru pro server DigiZone.cz uvedl její zakladatel Pál Milkovics, stanici se povedlo odrazit ode dna a finanční závazky dokázala vyrovnat. Od 13. června by se tak její vysílání mělo dočkat nových pořadů a aktualizovaného programového schématu.

ROZHOVOR: Pál Milkovics – Těžké časy skončily, připravujeme nové projekty

Od 9 do 13 hodin chce vysílat pořad Život je fajn, který bude uvádět opětovně angažované duo moderátorky Tiny Pletánkové a herce Lumíra Olšovského. Ty dříve doplňovala ještě kulturní publicistka Barbora Sedláčková, kterou ale Mňam TV pro další spolupráci neoslovila. Ve večerních časech by mělo dojít i na reprízy Show Leoše Mareše, který pro Mňam TV natočil celkem 37 epizod.

Mňam TV se objeví v základní nabídce Skylinku

Novou podobu programu doplní i refresh vizuální identity stanice. Její logo zůstane nezměněné, interní tým si ale pohrál se znělkami, reklamními předěly a dalšími identy stanice. Připravují se samozřejmě i nové pořady, jejich konkrétní podobu ale Milkovics nechtěl komentovat. Zatím totiž podle něj nejsou uzavřeny potřebné smlouvy a ukončena související jednání.

PODROBNĚJI: Skylink uvolní do konce června AMC a Sport 1 a ukončí prodej balíčku Mini

Jisté je, že od 1. června se Mňam TV stane součástí základní nabídky česko-slovenského satelitního operátora Skylink. Doteď byla stanice součástí vyššího balíčku Mini. Změna může souviset i s uvedením nového ceníku, který začne u Skylinku platit k 1. červenci a v jehož rámci Skylink už možnost předplacení balíčku Mini zrušil. O zařazení stanice Mňau TV do základní nabídky Skylinku se v současnosti jedná.

Červencová expanze na slovenský trh

Milkovics také představil nové studio Mňam TV, které se nachází v pražských Vysočanech. Zadní stěnu tvoří prosklená plocha s výhledem na zalesněný kopec a železniční trať. Za našimi vystupujícími tak čas od času projede vlak, což mi přijde naprosto úžasné, netají nadšení Milkovics. Pro plánované pořady o grilování pak Milkovics počítá se střechou budovy, kde studio sídlí a kde se mimo jiné nachází i basketbalové hřiště, které jako by vypadlo z amerických vězeňských filmů. Fotografie nového studia naleznete v přiložené galerii.


Autor: Jan Brychta

Střecha budovy, v níž nově sídlí Mňam TV

Další potvrzenou novinkou je vstup stanic Mňau a Mňam na slovenský trh, ke kterému by mělo dojít k 1. červenci. Vysílat budou prostřednictvím placených satelitních a kabelových platforem, příslušná jednání zatím podle Milkovicse stále probíhají. Jedinou zveřejněnou platformou pro slovenský trh tak v současnosti zůstává zmiňovaný Skylink. Milkovics si od vstupu na slovenský trh hodně slibuje, hlavně kvůli nízkému počtu tam vysílajících free-to-air kanálů a vysoké penetraci placených služeb.

Na Slovensku bude platit pásmový ceník

Milkovics také v současnosti staví nový obchodní tým, který aktuálně tvoří osm sales manažerů a finální stav by měl dosáhnout patnácti zaměstnanců. Ti ale budou primárně prodávat sponzoring a product placement, protože spotovou reklamu na Mňam TV podle GRPs na českém trhu exkluzivně prodává zastoupení Media Club. To dále zastupuje kanály skupiny Prima, Óčko nebo dětský Nickelodeon a neexkluzivně prodává stanice TV Barrandov.

K TÉMATU: Prima představila Primu Max a Primu Comedy Central

Jiná situace ale bude platit pro slovenský trh, kde se počítá s prodejem spotové reklamy prostřednictvím pásmového ceníku, který určí cenu podle konkrétního času jeho odvysílání a programového bloku, u něhož bude zařazen. Cena za jeden spot by podle Milkovicse měla řádově vyjít na tisícovky korun. Vzhledem k plánované expanzi na slovenský trh jsou členy vznikajícího obchodního týmu Mňam TV i sales manažeři ze Slovenska.

BRAND24

Třetí stanice do tří týdnů

Milkovics by také rád vyslal své obchodní zástupce do regionů, čemuž chce přizpůsobit i programovou nabídku svých stanic. Během léta by také měly vzniknout pořady vyvinuté konkrétně pro slovenský trh. Vysílání pro český a slovenský trh by ale mělo být jednotné, i když Milkovics do budoucna nevylučuje oddělení českých a slovenských reklamních breaků.

Poslední novinkou je spuštění třetí televizní stanice, jejíž vznik Milkovics anoncoval už v dubnovém rozhovoru pro server DigiZone.cz. Podle jeho aktuálního vyjádření chce jeho konkrétní podobu oznámit „během tří týdnů“. Jeho zaměření ale zatím prozradit nechce, i když mezi řádky zaznělo, že program bude „specificky český a určen pro české diváky“. Proto se také nepočítá s jeho rozšířením na Slovensko. Pokud by ale slovenští diváci měli o podobnou stanici zájem, rád jim nabídnu její lokalizovanou verzi, netají ambice Milkovics.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).