Velice hezky priklad
Uz ale vidim ev. ofic. odpovedi. Nas specificky maly cesky trh by takoveto ceny neuzivili. A pokud bychom jeste chteli slusnou podporu, ktera by opravdu aktivne resila vyjimecne vznikle nedorozumeni - to uz by tu asi vubec neslo :-(
Take jsem s podporou (jiny op.) mel nedavno co delat a prestoze uznali chybu (+)(neprovedli dohodnuty prevod na nizsi tarif, z nejakeho jim pry neznameho duvodu maji pozadavek zaznamenan ale po nekolika dnech zrusen), chovali se korektne(+), tarif zmenili(+), preplatek okamzite vyresili reklamaci (+)s tim, ze se mi odecte na pristi fakture, rovnou mi rekli (+), ze reklamovat budu muset jeste jednou tu cast tarifu, ktera uz bezi v novem zuctovacim obdobi a teprv se objevi na dalsi fakture (-) coz se za dalsi mesic bez problem (+) provedlo. Takze moje kusenost: lidi ok, ale system na pytel.