Hlavní navigace

Názor k článku Mr. Lednička aneb na kus řeči s Ondřejem Frycem od lania - IM ukazuje, že umí dělat marketing - Fryč...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 1. 2004 10:04

    lania (neregistrovaný)
    IM ukazuje, že umí dělat marketing - Fryč ostatně je markeťák. Teˇd dostali pěkný článek na Lupě (však taky na ní pilně inzerovali, tak si ho zasloužili, že??), kde je Mr. Antoš tak servilní, že už servilnější ani být nemůže (však taky bude IM ještě pěkně inzerovat, že?).

    Jistě že ej IM nejdražší obchod s elektronikou na českém Internetu - taky jim to dlouho takhle nevydrží. Nemá cenu tam už nakupovat - podstatně levnější je bilysvet.cz, tyhle věci na Vltava.cz, kvanto.cz atd. Kecy o "kvalitě služby" jsou dovednou marketingovou mlhou - záruka je jasná ze zákona, jde pořád o stejné zboží, servis stejně nedělá prodejce, ale výrobce. Rozhodující je cena.

    Mimochodem to,ž e se pracovníci jiné firmy při rozvozu (a inkasování peněz!!!) vydávají za pracovníky firmy InternetMall.cz, je podvod - sice neškodný, ale podvod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).