Docela mne pobavil nejen clanek, ale i prispevky. Pripada mi to, jako seznam prezentaci firem, ktere jsou na internetovem trhu. Sama mam hodne co do cineni nejen s komoditou elektra, ale s sirokou radou jinych komodit elektronickych obchodu a to po strance marketingu a propagace. Jsem daleka toho, abych tady nekoho pomlouvala, že stoji za nic a ja jsem nejlepsi. Nezapominejte panove, ze nejlepsi je stejne Ferda a na toho nikdo nemame. Ale k veci. Nelibi se mi forma takovych clanku s ohledem na to, ze je to prakticky velmi dobre udelane a zaplacene PRko a zadny objektivni clanek hodny "novinare". Je jasne, ze takovehle clanky existuji vsude, ale vic by tomu sluselo pripsani: "my se prezentujeme, chceme byt videt a tak se zviditelnujeme"...Nemam osobne nic proti IM, ale nejsou tady dobry jako jediny. Existuje rada eShopu, ktere jsou mozna i na daleko vyssi urovni a srovnatelne jak s cenou, tak se sluzbami.