Hlavní navigace

Názor k článku Na půl cesty mezi cenzurou a službou zákazníkovi od buchtak - Samozrejme, ze se o cenzuru jedna. Vodafone totiz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2008 15:42

    buchtak (neregistrovaný)
    Samozrejme, ze se o cenzuru jedna. Vodafone totiz neni vlastnikem zminovanych stranek (podle neho) s tzv. skodlivym obsahem. Tvoje prirovnani proto neni na miste. Spis je to neco jako kdybych si koupil auto, ale jedine pod podminkou, ze s nim nebudu jezdit pres E55 nebo do jinych lokaci, ktere mi prodejce zakazal, jelikoz jsou podle nej "mravne zavadne". Nebo jeste absurdnejsi predstava koupe telefonu, se zakazem pouzivani sprostych slov pri hovorech...
    A argument, ze clovek muze jit jinam? Samozrejme a je to taky rozumna volba pro nekoho, kdo se nechce nechat omezovat cenzurovanim obsahu. Avsak je to odbhani od podstaty problemu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).