Hlavní navigace

Názor k článku Najde nadnakupovač Zoot cestu, jak vydělat na sociálních sítích? od anonym - Tohle je dobrá otázka - jak to dělají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 6. 2010 12:20

    bez přezdívky
    Tohle je dobrá otázka - jak to dělají lidé v Zootu? Zkusme na chvíli odhlédnout od toho, že Zoot je ještě v ranné fázi a tudíž na obsahu je stále hodně práce...

    Lidé v Zootu se dělí na redaktory (manažer obsahu - rozhoduje jaký obsah jde do jeho kategorie), agregátory (vybírají z různých zdrojů zajímavé informace a nabídky) a kategorizátory (kategorizují každou informaci, nabídku, aby uživatel nedostával co nechce).

    Zdroje obsahu:
    - XML eshopů, které nám připravují na míru (výběr z jejich nabídky)
    - značky
    - uživatelské tipy
    - recenze na webu, časopisy, testy, atd
    - odborníci a Mistři

    To vše formuje nabídky či novinky (netransakční informace)
    Nad tím již brzy generujeme karmu (jak si to lidé přeposílají, hlasují, kupují, atd.). Když karma nedosahuje po X shlédnutích určité úrovně, vyhazujeme nabídku ze Zootu, neboť lidi nezajímá a považujeme ji za spam.

    Kromě toho vidíte při loginu přes FB connect co se líbí vašim známým - tedy další úroveň co pomáhá při rozhodování.

    Myslíme si, že existuje skupina lidí, kteří nemají vždy čas se prohrabávat nekonečnou nabídkou a pro inspiraci půjdou na jedno místo. Otázka je, kolik jich je...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).