Tohle je dobrá otázka - jak to dělají lidé v Zootu? Zkusme na chvíli odhlédnout od toho, že Zoot je ještě v ranné fázi a tudíž na obsahu je stále hodně práce...
Lidé v Zootu se dělí na redaktory (manažer obsahu - rozhoduje jaký obsah jde do jeho kategorie), agregátory (vybírají z různých zdrojů zajímavé informace a nabídky) a kategorizátory (kategorizují každou informaci, nabídku, aby uživatel nedostával co nechce).
Zdroje obsahu:
- XML eshopů, které nám připravují na míru (výběr z jejich nabídky)
- značky
- uživatelské tipy
- recenze na webu, časopisy, testy, atd
- odborníci a Mistři
To vše formuje nabídky či novinky (netransakční informace)
Nad tím již brzy generujeme karmu (jak si to lidé přeposílají, hlasují, kupují, atd.). Když karma nedosahuje po X shlédnutích určité úrovně, vyhazujeme nabídku ze Zootu, neboť lidi nezajímá a považujeme ji za spam.
Kromě toho vidíte při loginu přes FB connect co se líbí vašim známým - tedy další úroveň co pomáhá při rozhodování.
Myslíme si, že existuje skupina lidí, kteří nemají vždy čas se prohrabávat nekonečnou nabídkou a pro inspiraci půjdou na jedno místo. Otázka je, kolik jich je...