Hlavní navigace

Názor k článku Nápady v ceně zlata od Jiří Donát - Každý nápad potřebuje svoji vizi (a právě "pouze"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2000 8:33

    Jiří Donát (neregistrovaný)
    Každý nápad potřebuje svoji vizi (a právě "pouze" vize je obsahem článku). Vize je jen prvním (ale nutným) krůčkem k realizaci. Při realizaci je potřeba vyřešit řadu problémů, z nichž některé zde velmi dobře identifikoval pan Illich. Já bych ještě dodal, že jedním dalších problémů je nastínit možné příjmy tohoto projektu.
    Dostal jsem se k internetu až teď, v pondělí ráno, a vidím, že oba předchozí diskutující už nadnesené problémy v podstatě vyřešili. Tím se strategický plán začíná měnit na taktický, chceme-li realizační plán první fáze (v terminologii článku, který zmíním níže, prvního realizačního okna) projektu. Ta první fáze vůbec nemusí být distribuovaná - což už zde bylo také naznačeno. Osobně jsem přesvědčen, že právě projekty, které nejsou "prvoplánové" a které myslí několik kroků dopředu, mají v internetu šanci na úspěch. Možná právě tím by se náš projekt odlišil od Alexy a ostatních, které zde někteří diskutující také zmínili.
    Více o specificích realizace internetových projektů píši v srpnovém Chipu - článek Zásady přežití v tornádu, viz http://www.chip.cz/chip/2000_08/91.pdf