Asi proto, že má ten člověk pravdu.
Ostatní si zase mohou vsadit, že pod každým takovým příspěvkem se objeví Martin Prokop a nazve ho nelichotivým slovem. Ovšem více to říká o Martinu Prokopovi a jeho osobnosti a vychování, než o komkoli jiném.
Zřejmě je Martin Prokop demokrat každým coulem, možná dělá někde dlaždiče či tak nějak, podle dlouhodobého trendu.
Protože to je jeden o koze, druhý o voze.
Jasně že jde na mobilu rozchodit VoIP a být dostupný pod jiným číslem. Ale je to dost drbání se pravou rukou za levým uchem.
- bordel v číslech a nutnost přesměrování.
- bordel v tom, z jakého čísla má zrovna člověk volat
- bordel u volného kdo mu volá a proč pokaždé z jiného čísla
- dvojí vyúčtování od vícero dodavatelů
- hlídání různých kreditů a faktur
Takže nikoho nepřekvapí, že je to pouze okrajová služba (v tomto modelu využití), pro pár šílenců a obsedantních hračičků. Kteří nehledí na praktičnost.
Masa uživatelů sáhne po intuitivním řešení, které funguje samo, nativně, aniž by oni tušili co se na pozadí děje.
Neříkám že to je nepravda jen je to trolování mimo mísu.
Nevšim sem si že by pod články o VoIP někdo trolil ve smyslu přejděte na tarif VF, O2, TM....
Stím sem si vzpoměl že ....před kostely nepostávají technici nevykřikují Newton Vás miluje a nerozdávají periodické tabulky.... Kupodivu před strojní VŠ jsem na blázny co vykřikovali ...Ježíš Vas má rád a rozdávaly nějakou beletrii.... narazil.
Tak pokud hykate, hykejte dal ... nebudu mluvit o necem co nepouzivam.
Patrne je zminovan odorik, protoze funguje, urcite ne dokonale.
Sam mam par vyhrad, ale oproti sluzbam u t-mobile, o2 i vodafone to jsou jen kosmeticke detaily.
Uz me cela rodina neobtezuje s tim, ze jim nesedi faktura, volam za cca 1/3 predchazejici vyse( za rok usetreno vice jak 15000,-) a ten klid - usetreny cas vysvetlovanim problemu na zakaznicke lince, zadne podrazy, proste slusne chovani.