Hlavní navigace

Názor k článku Naskenovat, dát do tašky a odejít. Kaufland v Česku rozjel nákupy v obchodech přes aplikaci od anonym - Aplikaci jsem si cvicne preskenoval nakup az doma....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 11. 2020 20:37

    bez přezdívky

    Aplikaci jsem si cvicne preskenoval nakup az doma. Funguje to, ale ma to spoustu much. Otravne je hlavne neustale a uplne zbytecne klikani. Opravdu si nemyslim, ze bych aplikaci musel rikat ve ktere prodejne jsem a porad opakovat, ze souhlasim s obchodnimia podminkama. Navic se neumi dobre vyporadat s nefunkcnim datovym pripojenim (schvalne jsem ho na chvili vypnul), jenom opakuje, ze nemuze dat veci do kosiku, duvod ani reseni neprozradi..

    Celkove bych rekl ze jde o zajimavy pocin, ale je videt ze se na aplikaci podileli vic marketeri a pravnici, nez testeri. A rozhodne nikdo pres ergonomii. Pres Jobse by neco takoveho asi neproslo :-) Nejlepsi na tom celem se nakonec ukazalo ukladani zbozi do batohu. Pri vhodne velkem nakupu je to supr vec, mnohem lepsi nez nest veci v naruci nebo strkat kosik. Tak doufam, ze toto nezrusi. Vymyslel jsem hned nekolik postupu, jak be se dal proces zneuzit a tezko odhalitelne vynest zbozi z prodejny. Samotnou aplikaci je potreba doladit a zjednodusit. Tak jak je ted, spoustu lidi otravi, netechnicke typy si s ni samy neporadi a duchodci nejspis hned zkraje propadnou depresi. Videotutorialy na netu nejsou dostatecnym resenim.

    Zaver - zvidavym typup doporucuji vyzkouset, ale pripravit se na nenadale prekazky. Ostatnim bych doporucil spis pockat, az Kaufland odstrani aspon ty nejvetsi nelogicnosti a kdyztak pouzit tu jejich ctecku, namisto mobilni aplikace. I tu vam ale pujci, az kdyz si zaregistrujete vernostni kartu... bohuzel.