Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Naskenovat, dát do tašky a odejít. Kaufland v Česku rozjel nákupy v obchodech přes aplikaci od anonym - Pokus o reparat nedopadl uplne dobre. Zda se,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 11. 2020 22:29

    bez přezdívky

    Ta chybova hlaseni, ktera nic nereknou jsou fakt hrozne blbej trend. Je mi jasne ze netechnickymu cloveku to je fuk, ale takova vec jako: rozpadlo se pripojeni , prosim zkontrolujte wifi/data je docela fajn a snizi to bombardment technicke porpory / kiosku s informacemi, whatever.

  • 10. 11. 2020 20:37

    bez přezdívky

    Aplikaci jsem si cvicne preskenoval nakup az doma. Funguje to, ale ma to spoustu much. Otravne je hlavne neustale a uplne zbytecne klikani. Opravdu si nemyslim, ze bych aplikaci musel rikat ve ktere prodejne jsem a porad opakovat, ze souhlasim s obchodnimia podminkama. Navic se neumi dobre vyporadat s nefunkcnim datovym pripojenim (schvalne jsem ho na chvili vypnul), jenom opakuje, ze nemuze dat veci do kosiku, duvod ani reseni neprozradi..

    Celkove bych rekl ze jde o zajimavy pocin, ale je videt ze se na aplikaci podileli vic marketeri a pravnici, nez testeri. A rozhodne nikdo pres ergonomii. Pres Jobse by neco takoveho asi neproslo :-) Nejlepsi na tom celem se nakonec ukazalo ukladani zbozi do batohu. Pri vhodne velkem nakupu je to supr vec, mnohem lepsi nez nest veci v naruci nebo strkat kosik. Tak doufam, ze toto nezrusi. Vymyslel jsem hned nekolik postupu, jak be se dal proces zneuzit a tezko odhalitelne vynest zbozi z prodejny. Samotnou aplikaci je potreba doladit a zjednodusit. Tak jak je ted, spoustu lidi otravi, netechnicke typy si s ni samy neporadi a duchodci nejspis hned zkraje propadnou depresi. Videotutorialy na netu nejsou dostatecnym resenim.

    Zaver - zvidavym typup doporucuji vyzkouset, ale pripravit se na nenadale prekazky. Ostatnim bych doporucil spis pockat, az Kaufland odstrani aspon ty nejvetsi nelogicnosti a kdyztak pouzit tu jejich ctecku, namisto mobilni aplikace. I tu vam ale pujci, az kdyz si zaregistrujete vernostni kartu... bohuzel.

  • 10. 11. 2020 20:33

    bez přezdívky

    Vyrazim do obchodu. U vchodu cedule ze nejde WiFi kvuli covidu a ze musim pouzit vlastni data. OK, nevadi, nejsem v datove nouzi a prodejna neni pod zemi/bez signalu. Ale jsou situace, kdy to problem fakt byt muze, protoze bez dat se s tim nakupovat jednoduse neda, aplikace kazdy kod hned kamsi odesila. Jelikoz hodlam test delat hloubkove, jdu k informacim s dotazem, jestli si skutecne muzu davat zbozi rovnou do batohu, jak jsem nekde cetl. Pry muzu, ale zaroven me pani upozornila, ze aplikaci nejde pouzit. Teda pry ze pouzit jde, ale nejde s ni pak zaplatit. Duvod - pry ze je to nove. Jeste ze jsem se zeptal, nevim co bych pak u pokladny delal :-)

    Takze jsem dostal Kauflandi ctecku a ta fungovala spolehlive. Cokoliv co jsem chtel vzit jsem cteckou oznacil a na displeji se to zaradilo do seznamu. Tak jak bych ocekaval. Je videt, ze jde o technologii kterou maji odladenou. Tento zpusob nakupovani mi nakoonec prisel docela zabavny. Zejmena proto, ze jsem mohl pred uzaslymi zakazniky kolem, davat veci rovnou do batohu. Zjevne na neco takoveho nejsou lidi zatim psychicky pripraveni :-)

    Trochu opruz u pokladen - naskenovani kodu a pak naskenovani ctecky jsem pochopil, ale prijde mi nelogicke. Podle me by to nemel byt problem udelat tak, aby se nacetl akorat kod z pokladny. Nebo naopak pokladnou ze ctecky. Tak jak to maji je to moc slozite a kdyz to clovek dopredu nevi, tape. Potom opruz s dvirkama, ktere se oteviraji na kod z uctenky (to musel vymyslet... no, darmo mluvit) kterou kdyz u pokladny nekam zasantrocite, musite zase hledat.

    Kontrola zadna nebyla, proste jsem zaplatil co jsem mel v batohu a az na kompliaci s dvirkama, hned sel. Celkove to zrychleni procesu bylo.

  • 10. 11. 2020 20:31

    bez přezdívky

    Tak jsem se to rozhodl otestovat. Zevrubne. Sorry za dlouhou story :-)

    Moje predstava: stahnu aplikaci, jednoduse zaregistruji, potvrdim tel cislo SMS kodem, prijdu do Kauflandu, zapnu aplikaci, co dam do kosiku oskenuju, u pokladny nejak pipnu, zaplatim kartou a jdu.

    Realita: stazeni a prvni spusteni aplikace celkem ok. Nasleduje ale zmatek, apka je plna reklam a nikde nic co by vypadalo jako skenovani. Navod, videotutorial, zjisteni ze musim najit registraci vernostniho programu (sic! nic takoveho jsem nechtel!). Zarecnu registrovat vernostni program, umyslne nikde nepouzivam realne udaje, vsude pisu 'test' abych overil odolnost. Problemy jdou v rychlem sledu. Pouzita emailova adresa, kterou mam na spamy, je pry nevalidni (nechapu proc), zadavam misto ni nahodne vygenerovany shluk pismen. Chybu s emailem uz to nehlasi. Spousta osobnich udaju, u kterych nechapu k cemu jim muzou byt a proc bych je mel kvuli nakupu vubec nekomu davat. Registraci nejde odeslat (genericka chyba, nesouvisejici s datovym pripojenim). Zpatky a cele znova, email tentokrat rovnou shluk nahodnych pismen. Ted uz proslo. Odkliknuti obchodniho ujednani, ktere je tak dlouhe a suchoparne, ze ho podle me jeste nikdo nikdy do konce neprecetl.

    Zajimave je, ze nic neni potreba potvrdit. Ani emailovou adresu, ani telefon. Nastesti, musel bych se registrovat znova. Je ale nutne zadat heslo s min 8 pismen, nektera velka, cislo, specialni znak.. no proste takove, ktere si ani nebudete chtit pamatovat. Nastesti pro nakup neni potreba, takze jsem ho hned beztrestne zapomnel. Nelogicka obstrukce u slevoveho programu, kde celkem o nic nejde. Cele je to zdlouhave, chaoticke, neprehledne a neprijemne. Pritom to nema zadne racioanlni zabezpeceni. Jsem rad, ze to mam za sebou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).